Gå til innhold

diverse spørsmål (om kjøp av cpu/vifte)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"boxed" betyr at det følger med vifte. og den som følger med p4 er slettes ikke dårlig, den er faktisk bra.

bra og bra..så lenge man ikke overklokker holder de i massevis ja.. men for overklokkere holder de ikke, siden de bare slipper ut luft en vei..

Lenke til kommentar
"boxed" betyr at det følger med vifte. og den som følger med p4 er slettes ikke dårlig, den er faktisk bra.

bra og bra..så lenge man ikke overklokker holder de i massevis ja.. men for overklokkere holder de ikke, siden de bare slipper ut luft en vei..

Det er faktisk ikke helt korrekt. At overklokkere ser på mer ekstreme/bedre løsninger er en ting, men boxed viften fungerer ved "lettere/middels" overklokking. Se bare på overclockers.com på klokking med boxed kjølere.

Så til trådstarter: ja boxed versjonen fungerer bra med god nok kjøling på moderat overklokking, men bråker kanskje en del (etter min smak). Hvis ikke du skal overklokke holder medfølgende vifte i lange baner :thumbup:

Lenke til kommentar

hmm, på min 2,56ghz funket det fint å klokke opp til 3,05 ghz stabilt og ingen artifacts i Hot cpu tester i 5 timer, bare at det integrerte lydkortet slutta og virke så måtte klokke ned igjen :/ Må få meg nytt lydkort

Edit: 55-58C i 100% load 5 timer

Endret av Zimyc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...