kallekalle Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hei, kommer Intel P4-prosessorene med kjøleribbe og vifte i retail-versjon? I så fall: er den medfølgende kjøleløsningen bra eller dårlig hvis pc-en skal brukes litt hardt (100%cpuload over mange timer)? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 "boxed" betyr at det følger med vifte. og den som følger med p4 er slettes ikke dårlig, den er faktisk bra. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 "boxed" betyr at det følger med vifte. og den som følger med p4 er slettes ikke dårlig, den er faktisk bra. bra og bra..så lenge man ikke overklokker holder de i massevis ja.. men for overklokkere holder de ikke, siden de bare slipper ut luft en vei.. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 "boxed" betyr at det følger med vifte. og den som følger med p4 er slettes ikke dårlig, den er faktisk bra. bra og bra..så lenge man ikke overklokker holder de i massevis ja.. men for overklokkere holder de ikke, siden de bare slipper ut luft en vei.. Det er faktisk ikke helt korrekt. At overklokkere ser på mer ekstreme/bedre løsninger er en ting, men boxed viften fungerer ved "lettere/middels" overklokking. Se bare på overclockers.com på klokking med boxed kjølere. Så til trådstarter: ja boxed versjonen fungerer bra med god nok kjøling på moderat overklokking, men bråker kanskje en del (etter min smak). Hvis ikke du skal overklokke holder medfølgende vifte i lange baner Lenke til kommentar
Zimyc Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) hmm, på min 2,56ghz funket det fint å klokke opp til 3,05 ghz stabilt og ingen artifacts i Hot cpu tester i 5 timer, bare at det integrerte lydkortet slutta og virke så måtte klokke ned igjen :/ Må få meg nytt lydkort Edit: 55-58C i 100% load 5 timer Endret 24. mai 2004 av Zimyc Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 eg va\er veldig førnøgd med den boxed kjølern som følger med men som sagt tidligere di er ikkje di med lavest støy nivå, men kan man jo bare kjøpe en Papst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå