tizer Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg kan ikke no om mobiler så vær så snill og hjelp meg på dette Er det no mulighet for å spille MP3 på 6600 min?? I asia har de masse programmer til 6600 men jeg har ikke sett noen her. Og hvor kan jeg laste ned ting og tang, finner ikke no annet enn det som er på inpoc.no og sånn. Pls. hjelp jeg begynner å bli gal av å ha en svær mobil uten no spes funksjoner Lenke til kommentar
jendor Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Du kan ikke noe om mobiler, og har en svær mobil som Nokia 6600 uten "no spes funksjoner"? Hvorfor i all verden har du Nokia 6600 da????? Når du ikke engang har den minste anelse om hva den kan brukes til? Det bare måtte sies. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Med en symbian telefon er det bare fantasien som setter grenser Men som sagt som jendor sier, så bør du kanskje gå til innkjøp av en litt mindre avansert telefon når du ikke kan noe om mobiler. Men ja, du kan spille av mp3 på 6600, men bare i monolyd da;) Sjekkwww.my-symbian.com du =) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Du kan ikke noe om mobiler, og har en svær mobil som Nokia 6600 uten "no spes funksjoner"? Hvorfor i all verden har du Nokia 6600 da????? Når du ikke engang har den minste anelse om hva den kan brukes til? Det bare måtte sies. Å ja så på grunn av at han ikke kan noe om mobiler så skal ikke han kjøpe en symbian telefon? Ja da hadde det vært mange med symbian telefoner ja Når jeg kjøpte(fikk) min 3650 i fjor så kunne ikke jeg en dritt heller, så da skulle jeg bare holdt meg unna? tror ikke det nei Man må jo begynne et sted. @tizer, bare søk litt rundt på google så finner du nok masse kjekke programmer, ikke hør på de andre her på forumet(tviler på at de kunne så "veldig" mye når de fikk telefonen for første gang) Men som sagt så finner du en del på My-Symbian bare se under "series 60" section(6600 er da en series 60 telefon) Ellers så kan du kjøpe masse programmer på handango Du kan jo sjekke programanbefaling tråden der finner du nok masse bra programmer Håper dette hjalp deg litt på vei Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Stenges grunnet elendig bruk av emnetittel og liten nytteverdi. To tips: 1. Les RETNINGSLINJENE 2. Les andre poster på denne symbiandelen av forumet. Mesteparten handler om programmer ol., så les og lær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg