Gå til innhold

mister brenner-dvd rom informasjon?

Anbefalte innlegg

hei

Har et problem med brenneren, når jeg setter inn en plate for og spille eller innstalere et progam endrer brenner seg fra CD-RW stasjon til cd stasjon, og størrelse på innholdet blir 0 byte. Innholdet starter dermed ikke som ventet! Når jeg prøver å utforske enheten viser den ingenting.

Brenneren starter når jeg setter inn disken og arbeider en stund før den stopper uten at noe hender (autostart er enabled).

Bruker XP home ed. Og brenner er en plextor 24X, DVD er en 3 år gammel Compaq spiller.

Har to hardisker på primary IDE og brenner på Secondary master med dvd på secundary.

Problemet er ikke helt konstant av og til virker det, men stort sett får jeg ikke tilgang på innholdet på diskene.

Håper noen forstår hva jeg mener å si.

Hva er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare litt tillegsinformasjon.

Det virker som brenneren ikke klarer å lese plata, og det samme gjelder dvd spilleren.

bruker bare orginale plater og programer som er betalt for.

Har prøvd å reinnstalere driverne uten resultat.

Lenke til kommentar

prøv å installere 98SE. Jeg har en plextor 12x/10x/24x og kjører 98SE og har ingen problemer med brenneren. Og har inst. XP før en gang og fikk ikke brenneren til å fungere i det hele tatt.. Det var riktignok en veldig tidlig(*kremt*) versjon av XP.

Lenke til kommentar

Hva om du slår av auto-start?

Sjekk om brenner og dvd er støttet av win xp.

av og til så virker det som om xp er en KJAPP sammenslåing av win98 og win nt, med noen visuelle forbedringer i gui.

kjør xp-update en gang i uken eller noe sånt, hør med microsoft (el produsent av spillerne) når en driver for din enhet kommer ut.

av og til kan det som om ms prøver å styre oss til å handle hardware som de støtter...

så snart den nye disken min kommer, skal vi se om ikke linux funker like bra som win 2k gjør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...