Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Cerwin vega stroker

Anbefalte innlegg

Hei, etter videre forsking har jeg har sett på noen cervin vega stroker 12" ;)

Jeg har hørt meget mye bra om denne serien, men er det noen her som har erfaring med disse? Jeg har en annen kasse i tillegg til denne som skal spille den dypeste bassen (15") så jeg vil ha noen andre som virkelig spiller høyt.

Hvor mange Db kan man regne med å nå med et godt kabinett og en forsterker på 500W+ RMS?

Evt noen andre forslag til 12" til ca 1600+/- per element som spiller grisehøyt? :yes:

Takker for alle tilbakemeldinger.

Endret av Koffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en Stroker 18" i kasse som var lagd etter Cerwin Vega sine egne mål. Var sinnsyk stor. Var ett dobbelt spolet ellement, å jeg kjørte 2 x NAD 208 brokoblet på den. Sykeste suben jeg noensinne har hørt. Men lydkvaliteten var ikke god nok, så jeg kvittet meg med den. Hvis ikke det er en Stroker 15" du har, så har jeg mine tvil på at den følger den Stroker 12" du har. Men husk, Stroker er glad i M A S S E effekt. Kasse er også viktig. Jeg ville sendt en mail til Cerwin Vega, for å få noen mål til kasse til den. Pleier å være hjelpsomme, ihvertfall det jeg har vært i kontakt med de. Lykke til :thumbup:

PS. Hadde 2 x Stroker 12" i bil, å det spilte også noe helt ut av det helvete.......

Lenke til kommentar

ja, takk for svaret. Spørs litt om 500W + rms er nok da til å drive 2 stk 12"...

Jeg må sjekke opp enda litt mer,,, hva er prisoverslag på en 12"?

2000 eller noe rundt der? det er i meste laget, men men hvis det er sinnsyk låt så får jeg vurdere det.

Lenke til kommentar

Stroker trekker KRAFT ja.

Når den var ny var jeg og fikk demo av hva den 15" taklet :D den holdt stand mot 220V @ 15Amp kurs.

Spilte like sykt etterpå :D

som en liten referance så ble den drevet av Frankampenstein i bilen :D 1000W rms.

Ikke glem at den flytter sykt mye luft med sine 5Cm slaglengde :D

er selv glad i høytspillende bra musikk i bil, men Stroker ble det aldrig da den rett og slett er for VOLDSOM :D

It's not just a subwoofer. It's a total human rush. 3 models of Competition Subwoofers (12", 15", 18"). In either single or dual voice coil formats. Forget decibels, we're into G-forces.

The facts? Dual spider, long-throw voice coil, 31 pound magnet assembly.The Figures? Up to 1,600 watts of power handling. Gentlemen, drop the knob.

du glemmer IKKE hvor volumkontrollen sitter ihvertfall.

Endret av win_xp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...