Keejay Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Hei! Jeg har et problem med TV out på mitt GeForce ti4600. Når jeg kobler til TVen, finner jeg den ikke noe sted.. Noen forslag til hva som kan være galt? Edit: Skriveleif Endret 21. mai 2004 av Keejay Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Det er bare å søke i forumet! Mitt råd er å legge de nyeste drivere, bruk DriverClener for å fjerne de gamle først og deretter sjekk om S-VHS kabelen er i orden. Lange S-VHS kabler har ofte en tendens til å miste signaler! Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Prøvde meg litt fram, og nå finner den hverken data-skjermen eller TVn.. En kompis kommer snart å skal prøve å fikse det.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det s-video det snakkes om her? sjekk om tv'n din støtter dette. Min tv støtter ikke S-video og får da bare opp svart-hvitt bilde. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Fiksa han der kompisen din det? Smart og skrive om du fikk det til og da Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ser du er ny på forumet, men husk det til neste gang da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå