Gå til innhold

Komplett.no går nedover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, flott med positive tilbakemeldinger også, de negative har desverre en tendens til å komme så alfor fort, mens de positive ting blir tatt som en selvfølge. :thumbup:

Joda, helt klart. Men personlig føler jeg ikke for å gi positiv tilbakemelding om jeg bare er "normalt fornøyd" / butikken har gjort som forventet. Jeg kan derimot legge inn noe hvis jeg føler jeg har fått sub-standard behandling eller at jeg ble positivt overrasket av butikken.

 

Normal behandling => normal tilbakemelding = ingen tilbake melding.

 

At en butikk klarte å sende en var i løpet av 2-3 dager er ikke noe å juble for, mener jeg. Det er ikke "bra" kundebehandling, det er hva man enkelt og greit forventer. (litt flåsete; man forventer å ikke bli banka opp når man går inn i en butikk, ergo er det ikke noe vits å skryte av butikken fordi man ikke ble banka opp). Hvis jeg drimot sender bestillinga natt til torsdag og henter pakka på fredag, DA syns jeg butikken fortjener ros.

 

Ang. topic, så har jeg samme inntrykket av Norek/Komplett for tiden. At Norek skal bruke nesten en uke på å sende varer som er på lager, er rett og slett dårlig. (dette har skjedd en del ganger). Sendte inn en brenner for rep uka før påske... fikk den ikke tilbake fra Norek før på mandag. Dette er rett og slett dårlig og stiller seg i sterk kontrast til i høst, hvor alle bestillinger hos norek før klokka 12 ble sendt samme dag.

 

Jeg har gått over til PSData så langt de har varene jeg ser etter.

Lenke til kommentar

:no:

 

Det er nettopp det eg føler for kvaliteten på Komplett Retur service akkurat nå.

 

Min historie er denne,

en Hd som krasja i August ifjor og erstatningsdisk til denne, den gangen var alt fryd og gammen.

 

Men så skjer det samme igjen, hd takker for laget og Komplett vert kontakta,

intet Retur nummer men ett excel dokument som skal fylles ut og returneres

ilag med harddisken.

 

Så langt alt vel,

sender pakken som vanlig pakke (100kr++ fy fy posten)

den vert signert ut på Komplett den 11 mai og er enda ikkje

sjekka og dermed har eg heller ikkje gått noken ny disk,

sente en mail idag morges og svare var

 

Hei.

I dag behandler vi returer som kom minn til oss den 5 mai. Beklager ventetiden.

Mvh
AG
Kundesenter Komplett.no

 

Så om en fem seks dager så er det kanskje min tur,

håper bare de husker å lese meldinga som følgte med no da.....

 

Så min erfaring nå er

:thumbup: Nope

:thumbdown: Nope

 

Kaller den heller "bob bob"

Endret av Racerro
Lenke til kommentar

Samme her du.

Jeg kan trygt si at Komplett.no har mistet noen hundre kunder pga. det som har skjedd hos dem i det siste.

Tenker de merker det når de får resultatene fra den siste perioden.

 

Blir dyrt for dem i lengden.

Lenke til kommentar

Enig, enig.

Jeg fikk tilbake kortet mitt idag forresten etter en god stund.

Den tendensen jeg ser hos de fleste som har slike saker med Komplett.no eller andre WEB-shopper, er at de gjør helomvending i forhold til dem og hva de mener om de.

Selv om jeg fikk tilbake kortet mitt og det faktisk var bedre enn det jeg hadde før, så hadde det blitt litt feil å plutselig skamrose dem for det.

Det er flere tilfeller av det her på forumet.

 

Mulig designet gjorde at de mistet en del kunder, men det er da brukervennlig og lett å orientere seg med. Men et design som ser bra ut er klart en fordel.

Er vel ikke design vi er ute etter når vi trenger hardware(?) :p

Endret av Manfestio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...