Gå til innhold

Komplett.no går nedover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg har venta nesten 2 måneder på å få returnert vannkjølinga, men da var det noe gale med systemet deres på nett så jeg fikk ikke RMA nummer. M.a.o det ville ta lenger tid. Men 2 måneder?..  jaja.. får vel bare vente.  :laugh:  :D

Ta kontakt igjen og hør etter hvor har det blitt av sakene dine !

2 mnd. er vel litt for lang tid, syns jeg........

glemte å nevne jeg har mottak faktura mail fra de, men fortsatt.. :ermm:

Ta kontakt igjen på mandag, ca. 2 mnd. er ikke vanlig ventetid hos komplett,

det må være feil i systemet deres.

Lenke til kommentar
Om du ikke vil handle mer hos komplett, så OK!

 

De som vil gjør det.

 

Kan vi ikke bare være fornøyde nå?

Enkel løsning ja.

Men vil gjerne dele mine erfaringer med andre slik at dette ikke skjer med andre.

 

Komplett.no er ikke som før =/

Lenke til kommentar
Om du ikke vil handle mer hos komplett, så OK!

 

De som vil gjør det.

 

Kan vi ikke bare være fornøyde nå?

Enkel løsning ja.

Men vil gjerne dele mine erfaringer med andre slik at dette ikke skjer med andre.

 

Komplett.no er ikke som før =/

Lenke til kommentar
Om du ikke vil handle mer hos komplett, så OK!

 

De som vil gjør det.

 

Kan vi ikke bare være fornøyde nå?

Enkel løsning ja.

Men vil gjerne dele mine erfaringer med andre slik at dette ikke skjer med andre.

 

Komplett.no er ikke som før =/

Så ved å skrike ut om ditt unike problem så hjelper du alle andre, selv de som har hatt problemer med Komplett?

 

Minner meg en del om predikanter (av den religiøse typen).

Lenke til kommentar
Om du ikke vil handle mer hos komplett, så OK!

 

De som vil gjør det.

 

Kan vi ikke bare være fornøyde nå?

Enkel løsning ja.

Men vil gjerne dele mine erfaringer med andre slik at dette ikke skjer med andre.

 

Komplett.no er ikke som før =/

Tidene forandrer seg.

 

Så lenge ikke komplett lenger ligger på etterskudd så skal de være som før. Faktisk så tjente jeg på at komplett ligger på etterskudd. Fikk en 1024MB brikke i erstattning når jeg skulle hatt en 512MB.

Lenke til kommentar
Om du ikke vil handle mer hos komplett, så OK!

 

De som vil gjør det.

 

Kan vi ikke bare være fornøyde nå?

Enkel løsning ja.

Men vil gjerne dele mine erfaringer med andre slik at dette ikke skjer med andre.

 

Komplett.no er ikke som før =/

Så ved å skrike ut om ditt unike problem så hjelper du alle andre, selv de som har hatt problemer med Komplett?

 

Minner meg en del om predikanter (av den religiøse typen).

Dette er en side om webshoperfaringer og det er jo nettop det han skriver om, noe som er hans fulle rett . Men synest ikke det gir deg rett til å kalle andre for idioter . :cry:

Lenke til kommentar

Vel, newsflash til deg; denne forumdelen er til for webshoperfaringer.

Jeg la ut det innlegget fordi jeg mener Komplett.no har blitt slurvete og de har skuffa meg en del, samt for å se om andre har dette problemet.

Da kan jeg få en bekreftelse om Komplett.no virkelig fortjener det ryktet de har eller ikke.

 

Unikt problem? Er da samtlige som har samme problemet som jeg har. Les tråden først.

 

Og det virker som du er her inne for å kritisere alt og alle og det hører ikke hjemme noe sted. Ingen som er interessert i slike best-vitere som alltid skal ha rett.

 

Eneste predikanten her er nok du.

Lenke til kommentar
Om du ikke vil handle mer hos komplett, så OK!

 

De som vil gjør det.

 

Kan vi ikke bare være fornøyde nå?

Enkel løsning ja.

Men vil gjerne dele mine erfaringer med andre slik at dette ikke skjer med andre.

 

Komplett.no er ikke som før =/

Så ved å skrike ut om ditt unike problem så hjelper du alle andre, selv de som har hatt problemer med Komplett?

 

Minner meg en del om predikanter (av den religiøse typen).

Dette er en side om webshoperfaringer og det er jo nettop det han skriver om, noe som er hans fulle rett . Men synest ikke det gir deg rett til å kalle andre for idioter . :cry:

Kan en ikke bare legge inn sine erfaringer da. Trenger jo ikke å starte sitt eget korstog mot enkelte nettbutikker bare fordi de har en dårlig erfaring?

Lenke til kommentar

Greit, da gir vi oss med diskusjonen. Denne tråden handler ikke om man skal kunne klage på komplett eller ikke. Trådstarter er i sin fulle rett til å framlegge sin mening, og liker dere det ikke så gå et annet sted.

 

Et lite tips: å kalle noen idiot fører som oftest til 10% advarsel ;)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Personlig har jeg sluttet å handle på komplett.no

Synes at webdesignet er blitt helt fjøst og jeg liker det bare ikke.......

Så enig, så enig. Designeren av Komplett-siden må lide av font-dysleksi. Siden ser helt for jævl** ut...

Lenke til kommentar

Personelig har jeg et godt forhold til Komplett og synest det er en meget bra butikk, men det er ikke å stikke under en stol at enkelte ting har tatt tid i det siste, i enkelte tilfeller for lang tid, noe de selv har beklaget og sagt de skal rette på.

Lenke til kommentar

har handla flere ganger på komplett jeg, uten problemer. Jeg tviler på at jeg er den eneste, eller hva?

 

maturesh:

Når det gjelder designet til komplett, så er jeg enig med deg i at det er ikke så pent. Men kvaliteten på butikken synker vel ikke på grunn av stygg webside? Synes systemet funker bra, bare fargene som er litt dårlig.. Ingen grunn til å slutte å handle der. Hadde butikken vært helt elendig så hadde det vært noe annet.

Lenke til kommentar

Selv har jeg sluttet og handle hos komplett, mest på grunn av lang behandlingstid på returer. Har returnert en HD til komplett, og de brukte 5 uker(en god stund siden) mens PSData brukte 1 uke på en retur med en annen HD. Muligens at Komplett har mye å jobbe med, og flere kunder, men det hadde kanskje vært en god idé med noen nye mennesker i returavdelingen?

Endret av enl
Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til Komplett kl. 10:45 den 14.5. ang ei chipset-vifte som bråkte.

Kl. 13:04 samme dag mottok jeg mail, uten spørsmål, om at de ville sende meg en ny samme dag

15.5. lå det ny vifte i postkassa.

 

Så helt håløst langt utpå jordet kan de da ikke være når det gjelder support?

Selv om de, som ALLE andre web-shoper, fra tid til annen opplever problemer av en eller annen art. Heldigvis innrømmer de at de har hatt problemer og prøver etter beste evne å rette dem opp.

 

Virkelige problemer oppstår først hvis man benekter at man har et problem og defor ikke behøver å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...