Gå til innhold

nForce3 250 merbart beder enn nForce3 150?

Nikkor

Anbefalte innlegg

Heisann, har nettopp kjøpt meg Gigabyte K8N nForce3 150.

Ser mange anbefaler Nforce 3 250 kort nå, vil jeg få merkbart bedere ytelse, eller er det snakk omtrent ingen ting?

Har lest et par tester nå, å ser ikke store forksjellen..., har det noe med at drivere til 250kort ikke har blitt ordentlig opptimalisert enda?

Såfall kan dere anbefale er godt og billig Nforce 3 250 kort til meg?

Specs:

AMD Athlon 64 3000+@2,5.

Gigabyte K8N nForce3 150

Powercolor R9800 Pro@430/385.

OCZ 1GB EL Platinum Edition @2-3-2-5 220Mhz.

Forresten, vil jeg kunne klokke endel lengere med dette kortet, den er nå så vidt stabil ved 2,3Ghz, mens 100% stabil med 2,25Ghz.

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror du klarer å vente med Gigabyte kortet ditt enda litt til.

Det som er så "fint" med 250(Gb) er vel bedre og flere integrerte funksjoner(Firewall? :)), samt AGP/PCI lås (som gjør at du kan klokke enda lenger).

Hadde jeg vært deg ville jeg ventet til det hadde komt flere kort på markedet. Selv har jeg bestilt EPoX EP-8KDA3+ (se profil for resten av pcen), men jeg har ikke akkurat noen "uptodate" pc i dag.

Lenke til kommentar

Jo, det syns jeg du skal, Adrian :p

hehe..

neida, men uansett, hakke sett så mye på det, men regner med at det er noe bedre, skulle ikke lyden være bedre da?

og det er jo direktekanaler til cpu for s-ata og gigabit nettverk, noe tidligere versjoner ikke hadde (nforce3 150). så det meste av ytelsesforskjellen ligger der, ikke så mye delay!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...