Gå til innhold

Bruksanvisning for K700i nå tilgjengelig!

Anbefalte innlegg

Feil. Den kalles F700 :roll:

Du vet visst hva du snakker om du Ingar......les her:

F700 is their next generation successor to T610.

It was the design Eldar was hinting at earlier.

It will compete with Nokia's higher end offerings (current info tells me 8200, a new business premium class 8800 is on schedule - 8800 is NOT the 8920, different new phone, a design-up from the original proto for "6500").

In a few months you will see phones that are nothing like you have seen before. 6230 will look like a joke.

I have held F700 and it's the most stunning phone. 1.3mp cam, memory stick, upgraded E100 interface, beautiful form factor. It mixes everything that has been good from Nokia and Sony phones so far. Think of K700 and 8910 combined and MORE.

F700 is Sony's to-be flagship business/premium class handset, and in my opinion will put them ahead of Nokia. Easily. Nokias new ones are nice but F700 is going to be the ultimate. I can't reveal more than Eldar has already, but I can say this phone is totally killer, I will buy it first day of release. On release I would expect K700 price be reduced and it become the youth-targeted phone eldar first envisaged also. K9xx I mentioned earlier is still developing, but not this year. F700 possibly in a few months. This phone will turn heads

Sjekk her:Noen som vet noe visstnok!

Nå avbestilte jeg T630 i vinter for å vente på K700. Faen heller om jeg avbestiller K700 for å vente på denne. Kan nok bli i dyreste laget for min del også tror jeg. :hrm:

Endret av tommo21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres interessant ut. Om det er troverdig... Ikke lett å si these days, er jo gått mote i å offentliggjøre "lure"-fakta om nye telefoner og manipulere bilder, men kan jo hende! :dribble:

Tror likevel det blir en stund til vi ser den jeg, da..... for lite rykter og bilder enda til at den kan være nært forestående, så ville nok trygt kjøpt SE K700 og heller latt F700 bli neste mobil. :hmm:

Lenke til kommentar
Tror likevel det blir en stund til vi ser den jeg, da..... for lite rykter og bilder enda til at den kan være nært forestående, så ville nok trygt kjøpt SE K700 og heller latt F700 bli neste mobil. :hmm:

Ja, slik det ser ut så kan det jo være neste sommers store utgivelse. Det eksisterer jo ennå ingen bilder av den, men personen hevder jo å ha holdt den i hånda så det er ikke godt å si. Tror ikke den blir billig heller. Nærmere 5000-6000kr enn 4000,- for K700.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...