Gå til innhold

Bruksanvisning for K700i nå tilgjengelig!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle skriver k700i..Men er det jeg som har misforstått, eller? jeg trodde den het k700.....

Det har ingen stor betydning. "i-en" står for "international version" det finnes også en K700C som står for "chinese version". Om "i'en" er med eller ikke har ingen betydning. Det er samme telefon uansett hvilken bokstav som står bak. Det er bare en beskrivelse på hvilket språk-marked den er tilpasset.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hva alle ser sånn fram til i K700 :roll:

Jeg mener, en mobil til fire tusen, uten minnekort engang. Man får jo Siemens SX1, Nokia 6600 eller SE P800 til den prisen. Greit at den er liten, men så er også skjermen, og så er den også uten minnekort. Se heller fram til telefoner som Nokia 7610, som koster ca fem lapper til, men har MYE bedre specs.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt hva alle ser sånn fram til i K700 :roll:

Jeg mener, en mobil til fire tusen, uten minnekort engang. Man får jo Siemens SX1, Nokia 6600 eller SE P800 til den prisen. Greit at den er liten, men så er også skjermen, og så er den også uten minnekort. Se heller fram til telefoner som Nokia 7610, som koster ca fem lapper til, men har MYE bedre specs.

Men så mangler jo 7610 Hotswap, noe SX1 har.

Lenke til kommentar
hva er hotswap? :blush:

At man kan bytte minnekort uten å slå av mobilen - noe de fleste ikke har bruk for da de bare har ett minnekort.

Og skjønner godt at folk mye heller ser frem til en snerten telefon som K700 fremfor kolosser som 7610.

Lenke til kommentar
hva er hotswap? :blush:

At man kan bytte minnekort uten å slå av mobilen - noe de fleste ikke har bruk for da de bare har ett minnekort.

Og skjønner godt at folk mye heller ser frem til en snerten telefon som K700 fremfor kolosser som 7610.

7610 har jo mange flere muligheter enn K700 da ;) Dessuten er det ikke en "stor koloss" den er faktisk ikke så veldig stor hvis du har sett på bilder av den fra CeBit messen... Så må si meg enig med Ingar her at hva er så spesielt med K700 når man får en annen "bedre" telefon til samme prisen :yes:

Lenke til kommentar

Er tusen diskusjoner rundt dette fra før av, men jeg synes at de eneste fordelene med 7610 er minnekort, Symbian og bedre kamera. Minnekort kommer i neste utgave av K700 (til juletider), og kameraet til 7610 duger fortsatt bare til e-post og MMS - altså ikke fremkalling, og da kan man like godt ha VGA-cam'et til K700. Og Symbian er noe den "gjennomsnittlige" mobilbruker ikke har bruk for spør du meg.... men for de som vet å utnytte Symbian er jo det digg.

Men jeg synes K700 er en bedre telefon for den jevne mobilbruker enn 7610. K700 har dessuten overlegen størrelse, utrolig mye bedre standby- og taletid og en skarpere skjerm med bedre oppløsning. ;)

Nokia 7610 er kanskje best for den som vet å utnytte dens potensiale, men for den jevne bruker vil K700 være et bedre og fetere kjøp. Jeg vet å utnytte Symbians potensiale, men ville heller valgt K700 - den er mye råere. ;)

Lenke til kommentar
Nokia 7610 er kanskje best for den som vet å utnytte dens potensiale, men for den jevne bruker vil K700 være et bedre og fetere kjøp. Jeg vet å utnytte Symbians potensiale, men ville heller valgt K700 - den er mye råere. ;)

Da vet du nok ikke å utnytte symbians potensiale...Hvorfor velge k700 når du kan velge 7610?

Lenke til kommentar
Du kan jo ikke kalle S700 en oppfølger til K700 da! Det er jo en helt annen telefon, mye større og med annerledes utforming og funksjoner. T68i -> T610 -> T630 -> K700 kan kalles oppfølgere, men ikke S700...

Ifølge flere uavhengige Mobilsider og SE selv, så er ikke K700 en oppfølger til T610/T630. Det skal komme en oppfølger til T630 som noen tror blir kalt T650 med 1.3MP kamera og minneslot i løpet av høsten-vintern. K700 er en ny produktlinje selv om den ikke er så alt for ulik T610/630.

Endret av tommo21
Lenke til kommentar
Da spør jeg deg, kan du bekrefte at det kommer en oppfølger til K700 med minnekort og har du noe å henvise til? ;)

Sony Ericsson S700 er jo en HELT annen telefon da, og er overhodet ikke en oppfølger til K700. Det kommer visstnok en T-serie av K700 rundt juletider, denne har støtte for minnekort. (Det skal faktisk allerede være laget fysisk plass til minnekort i K700, men det er ikke implementert en leser/skriver.) Dette er jo ikke bekreftet av Sony Ericsson da, men jeg føler meg 99 % sikker på at ryktene stemmer.

Følgende er hentet fra Mobile Review's test:

pic3.jpg

SIM-card holder is standard, it does not have any lockers, passive construction is used. Take a look at the area which is marked with red arrow, in the upcoming T-series model it will be used for expansion card slot (MemoryStick Duo).

Da vet du nok ikke å utnytte symbians potensiale...Hvorfor velge k700 når du kan velge 7610?

Hallo, jeg har Sony Ericsson P900, selvsagt vet jeg det.

Feil. Den kalles F700

F700 finnes ikke og vil neppe aldri finnes.

Det skal komme en oppfølger til T630 som noen tror blir kalt T650 med 1.3MP kamera og minneslot i løpet av høsten-vintern.

Tviler jeg sterkt på at vi ser så tidlig i hvertfall... Tror SE avslutter T6xx-produktlinjen med T630, men kan jo aldri vite...

Endret av voluz
Lenke til kommentar

Er klar over at K700 offisielt ikke er en oppfølger til T630, men den kan jo nesten regnes som det da (med mindre det faktsk kommer en T650). Lik formfaktor og størrelse mellom T630 og K700, lik vekt, menysystem etc. + de "vanlige" produktforbedringene (minne, skjerm, kamera, mp3, radio, video) gjør at jeg tar meg den frihet å kalle K700 en oppfølger. :D

Endret av Rune007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...