EirikO Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Da kan også jeg melde meg inn i klubben for eiere av en ECS G556 maskin! Bestile i dag tidlig, og nå fikk jeg jammen mail om at maskinen var sendt! Det er ikke verst! Venter i spenning på helgen! Lenke til kommentar
abjork Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hm, ser det blir kommentert at WLAN-kortet er dårlig. Er dette en generell oppfatning hos dere som har skaffet dere vidunderligheten? Utrolig irriterende hvis man måtte se seg nødt i å investere i ytterligere et wlan-kort og oppta pcmcia-slot'en... Har kjennskap til kortet fra en Tundra-maskin. Har opplevd problemer mot 802.11b+ routere, selv om de er innstilt til å kjøre 11 Mbps. Løsningen er å gå inn i egenskaper på kortet og slå av standard innstillinger og stille nettverkskortet til maks ytelse og ikke maks batterilevetid. Lenke til kommentar
kissd Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Var å henta meg en Brand new G556E C1800 1gbram 60gb 7200rpm. Fy så kjapp den var Eneste jeg har å utsette på maskina var at på høyre tastaur del kunne man liksom presse tastaturet nedover Noen som har erfaringer med dette ? -kisd- Lenke til kommentar
Filla Skrevet 10. august 2004 Forfatter Del Skrevet 10. august 2004 Jøss, visste ikke at denne threaden "levde" ennå. Tastatur-problemene med G556 ble fiksa i ev revisjon for en del måneder tilbake. Du får ringe multicom og høre med de hva som kan være galt. Lenke til kommentar
kissd Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 er temmelig sikker på at det er den nye barebone. er ikke mye man kan trykke ned, men er merkbart om man gir litt makt sitter som stål på venstre siden. mener jeg leste noe her på forumet om en som hadde samme problemet, men som fikk fiksa det på en elleranna måte , men selvfølgelig finner jeg ikke tråden.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Har noen prøvd Linux på disse laptopene? Boota opp knoppix og kom eg på nett med ein gang om det teller. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Bare lurer litt, noen som har erfaringer med denne maskinen (G556) og i tillegg har prøvd 1557 maskinene? Aopen, Tundra osv... Hva er egentlig forskjellen??? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 ECS: Bare 2 USB porter, men aluminimum i lokket. 1557: 4 (3) USB porter, noen tilbakemeldinger har gått på at den gir et litt "plastic fantastic" inntrykk. Noen 1557 leveres med kortleser (bla. Tundra fra psdata.) - Vekt og størrelse er rimelig lik for begge. Hardware messig, er svært mye likt, og begge modellene kan leveres med forskjellige typer harddisker og forskjellig CPU. - Til slutt vil veldig my av forskjellen ligge i "hvem du liker best", da det er lite annet enn design som skiller de. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ok, da er jeg litt mer med, men hva med skjermene?? Begge har SXGA skjerm sant? Er de like eller er det noen som er bedre enn andre?? Mvh Totto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå