Jokko88 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvis det blir lærerstreik, og den varer til sommerferien vil julekarakterene komme på vitnemålet! Jeg håper at streiken varer til over datoen for muntlig eksamen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hvis det blir lærerstreik, og den varer til sommerferien vil julekarakterene komme på vitnemålet! Jeg håper at streiken varer til over datoen for muntlig eksamen. Ikke jeg, da MÅ jeg nesten gå 2. klasse omigjen. Alt gikk rett vest i 1. termin nå... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ikke jeg, da MÅ jeg nesten gå 2. klasse omigjen.Alt gikk rett vest i 1. termin nå... Jeg tror at du får de "nye" karakterene hvis streiken slutter før skoleåret er over. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kanskje, men en kompleks lærerstreik varer ofte i sommerferien. Vi elever ser dog lite til den, men det streikes like fullt. Det blir vel streik, men sannsynligheten for at akkurat din skole skal trekkes opp er vel liten. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Hmm... Noen sa her tidligere i tråden at M&K var bare redigering av film dag ut og dag inn. Hittil i år har vi hatt disse prosjektene: Slideshow med bilder (+ lyd, og et portrettintervju) Plakat (Skisser - (Streamline) - Illustrator for et: Radioprogram (10 min, skulle omhandle ungdom. Intervju med ordfører bl.a.) Film, fritt tema (Maks 5 min, skulle sendes inn til Amandus, der vi også var med (Rævva film! ) A4 oppslag (to A4-sider - reportasje, bilder, layout) Et lite fotoprosjekt, bare løpe rundt og ta bilder. Gjennom disse prosjektene har vi fått kunnskaper som uansett får de fleste på allmenn til å blekne i forhold. (Ting som komposisjon, design, hvordan bruke utstyr/programmer osv.) Ellers har vi fått grundig innføring i Adobeprogrammene, som Photoshop, Illustrator, Premiere, InDesign, Audition, samt andre programmer. Er glad jeg valgte M&K. Tror ikke jeg hadde takla tre år til med "vanlig skole", dvs. allmenn. Nesten ikke lekser på M&K heller Endret 25. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Tror dere ikke at de med gode karakterer har lettere for å poste dem på et forum enn de med svakere? Jo. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 1: Sannsynligheten for at akkurat din skole blir tatt ut i streik er snarere lik 0 2: Om streiken begynner, vil den ikke være nå før sommerferien (les, eksamenstida), men etter. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg VET at min skole kommer til å bli med i streiken og hvis det blir streik så blir det på torsdag denne uka, ihvertfall her i Bodø. Avisen sier at det blir streik og lærerene sier at det blir streik, men man kan jo ikke være 100% sikker. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 aaaaaah tenk hvis jeg slipper eksamen...... drømmen hadde vært å droppe norsk skriftlig på tirsdag Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 1: Sannsynligheten for at akkurat din skole blir tatt ut i streik er snarere lik 02: Om streiken begynner, vil den ikke være nå før sommerferien (les, eksamenstida), men etter. sannsynligheten for at min skole skal gå utr i streik er like sannsynlig som at jokko88 sin skal gå ut.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 aaaaaah tenk hvis jeg slipper eksamen...... drømmen hadde vært å droppe norsk skriftlig på tirsdag Husk at å være sensor er en tilleggsjobb for lærerne, og ikke berøres av streik. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Uansett trengs det faglærere for å avholde eksamen. Det er dog to lærerforbund, så sjansen for å slippe eksamen er egentlig meget liten. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 aaaaaah tenk hvis jeg slipper eksamen...... drømmen hadde vært å droppe norsk skriftlig på tirsdag Husk at å være sensor er en tilleggsjobb for lærerne, og ikke berøres av streik. Det berøres av streik jo... De sensurerer ingenting så lenge de er i streik. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Min skole er i allefall tatt ut, og hvis det blir streik er det sikkert at vi slipper eksamen Litt kjipt med terminkarakterene då, har gått opp helt sikkert 0,3 i gjennomsnitt..... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, imorgen får vi vite om det blir streik! Jeg er ganske spent. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, skal bli spennende. Synd at Sør-Trøndelag ikke er tatt med i første runde, men kan jo bli tatt med senere ved en rask opptrapping. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er vel kun skoler i kommuner som begynner på bokstaven 'a' eller 'b' som er blitt tatt ut i første omgang. I hvert fall det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jaja, Asker kommune er vel ikke gunstig å gå på skole i da Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Skoler i Bergen og omegn som tas ut i streik, hvis noen lurer. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Går VK1 Flyfag på Skedsmo vgs Norsk skriftlig: 5 Norsk muntlig: 5 Engelsk: 5 Samfunnslære: 5 Matte: 6 | eksamen: 6 (1mx kurs: 5) Fysikk: 5 eller 6 | eksamen: ? Aerodynamikk: 6 | eksamen: 5 Elektroteknikk : 5 | eksamen: 5 Elektronikk: 6 | eksamen: 6 Digitalteknikk med instrumentlære: 5 eller 6 | eksamen: ? Luftfartssystemer: 5 eller 6 Vedlikeholdsteknikk: 6 Matriallære: 6 | eksamen: ? Praksis: 5 Merk at vi har multiple choice prøver og må ha 75% for å stå pøven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå