inaktiv000 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Wow Det er vel ikke ofte slikt hender? Hva jobber du med nå da? Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg er nerd! (Offisiselt jobber jeg som lege - assistentlege ved en medisinsk avdeling). Dog sier karakterer svært lite om hva du er god for. Jeg gikk på en liten VGS, der 6'erne satt løst. Etter at jeg begynte å studere, har INGEN sett på vitnemålet mitt! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jultomten: Imponerende! Dette er vitnemålet mitt fra VGS foreløpig: GK: Engelsk: 6 ØK/IT: 6 Matte 1MX: 6 Naturfag: 6 Spansk 1SC: 5 VK1: Matte 2MX: 6 Fysikk 2MX: 6 Kjemi 2KJ: 6 Fransk 2FB: 5 Samfunnslære: ?5?6? Eldre Historie: ?5? Geografi: ?4?5? VK2: ? Som dere ser drar jeg sekseren i de tunge fagene, de jeg legger presisje i. Får også 6 i norsk skriftlig, en karakter som henger svært høyt på vår skole. Har desverre litt problemer med å bry meg med fellesfagene, som historie, geografi og samfunnslære. Jeg skjønner det jo, men jeg klarer bare ikke å bry meg. Noen skrape kommentarer i geografitimene tar antakelig fra meg femmeren der. Kjipe greier. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Bugbear, hvordan presterte du å få 1-er i norsk hovedmål? Snakker du russisk i timene, eller? Ikke vanskelig med litt uenighet med lærern og at jeg fikk 1'er på den eneste skriftlige (ikke skrifligmuntlige) prøven vi hadde sist termin, heldagsen var vist den eneste skriftlige prøven vi hadde, og den skrev jeg 4 sider om Militær nekt og presterte og få 1'er, fikk andre lærer til å gå gjennom prøven for meg etter at jeg fikk vitnemålet og de mente at det hvertfall skulle vært 2 om ikke 3, men ikke gammlegubben(norsk lærern) selv. Heldigvis får vi ikke han neste år når norsk er avsluttende Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 jeg har tenkt å begynne på "media kommunikasjon". serriøst hvor bra karakterer man må ha for å komme inn der. rundt 5 i snitt (varierer fra år til år, i år var det 4,9) 15 ledige plasser i år var det 90 søkere krysser fingrene Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Slenger meg på jeg også da... Sånn ca. hva jeg ligger an til nå: VK1 Matte 2MX: 5 Fysikk 2FY: 6 Norsk skriftlig: 5 Norsk muntlig: 5 Nynorsk: 4 Eldre Historie: 5 Samfunnslære: 5 Tysk B: 3 Gym: 4 Engelsk 2EN5: 6 Geografi: 5 Klarte ikke 5 i snitt nei Lurer på hvor mange som slenger på et par ekstra 5/6'ere her nå jeg Edit: Edit. Endret 24. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 i fjod fikk jeg disse karakterene (8.kl) Naturfag 5 matte 4+ nynorsk 3- musikk 3 gym 3 samfunsfag 4 krl 4 og vist det er noen jeg har glømt fikk jeg 4'er på det jeg heller på med tentamene for dette halvåret og det ser bedre ut for norsk, gym og musikk i år BTW: den dårligste karakteren jeg nåken gangg har fått i naturfag er 4+ den dårligste i nynorsk er 2- , skal skifte til bokmål neste år Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 jeg har tenkt å begynne på "media kommunikasjon". serriøst hvor bra karakterer man må ha for å komme inn der. rundt 5 i snitt (varierer fra år til år, i år var det 4,9) 15 ledige plasser i år var det 90 søkere krysser fingrene Åå, dæven, kan ikke si jeg misunner deg... Jeg har også søkt Media og Kommunikasjon, på Romsdal Videregående Skole. I fjor var snittet 4,7 her. Også kun en klasse her, 15 plasser, men heldigvis "kun" 60 søkende..! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 *kremt* I går fikk jeg tre seksere! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 nice, hva da i? gratulerer Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ... Jeg har også søkt Media og Kommunikasjon, på Romsdal Videregående Skole. I fjor var snittet 4,7 her. Også kun en klasse her, 15 plasser, men heldigvis "kun" 60 søkende..! Me Too! Ikke på den skolen da. Eg kom inn med 4,7 i snitt. Men eg kjenner en som kom inn med 4,5. Var ganske mange søkere her og. Men nå må eg gjøre litt musikk og norsk lekser for å redde karakterer! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 *kremt* I går fikk jeg tre seksere! Gratulerer Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Noen oppgir vel snitt som inntakskrav, mens andre som gjennomsnitt blant elevene. Det har endel å si... Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Til de av dere som ønsker å gå media og kommunikasjon; hva har dere lyst til å gjøre etter videregående? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Til de av dere som ønsker å gå media og kommunikasjon; hva har dere lyst til å gjøre etter videregående? Jeg går allerede MK, og jeg ANER IKKE hva jeg skal gjøre senere... Uansett lærer man en del ting som kan være kjekt senere, uansett. Samfunnet utvikler seg, og blir bare mer og mer digitalisert! Kunne jo vært noe å dra til Høyskolen i Lillehammer eller noe, og lære om flerkamera-produksjon. Virker gøy! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 *kremt* I går fikk jeg tre seksere! nice0r. I hva da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Til de av dere som ønsker å gå media og kommunikasjon; hva har dere lyst til å gjøre etter videregående? fotograf, eller grafisk designer.... noe sånt. Hvordan det? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Bare lurte. Går journalistikk selv. Mye bra utstyr å jobbe med. Digitale speilreflekskamaraer til rundt 30 store, for å nevne noe. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Til de av dere som ønsker å gå media og kommunikasjon; hva har dere lyst til å gjøre etter videregående? Går ikke MK ( Dårlig valg...), har lyst til å ta grafisk design eller journalistikk av et eller annet slag. (Blandt de mest populære på "lista" mi ihvertfall). Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Selv går jeg ut VGS om noen uker, men til dere som skal søke Media og Kommunikasjon: Hvorfor? Selv hadde jeg 5,4 i snitt ut ungdomsskolen og kunne komme inn hvor jeg ville (tror jeg), men MK da! Er det mulig? Jeg ble informert om at det man bruker tiden til, er redigering av film og enda mer redigering av film. Ta heller AA/ØA og velg media som studieretningsfag Endret 25. mai 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå