Peppep Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ifra forrige termin har karakterene min sunket i alle fag utenom KRL, jeg har sluttet å øve på prøver, gjøre lekser, være aktiv i timene osv. Jeg går i 9., da så det er ikke så viktig, skal skjerpe meg til neste år. Jeg har faktisk prestert å få bedre karakter i Heimkunnskap enn i Samfunnsfag dessuten, hvis du gir blaffen i 9ende, så er det lett å fortsette med å gi blaffen i 10ende. Har flere gode eksempler på det. Ja, ikke lurt å "sove" i 9.ende.... Jeg gjorde (nesten) det motsatte. Fulgte halvveis med i niende, og sover nå i tiende. Hadde vel 4,7 eller noe slikt i niende, og noe lavere nå (4,6 eller noe i den duren). Funker greit det. Men jeg er vel en av de som generelt ikke gjør en skit, og likevel går gode karakterer. Og jeg skal gå allmenn Kan bli spennende dette her Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg har aldri vært god i tipping, men pålegger ikke det å bedrive tipping meg å være det heller, da. Sånn her, antar jeg, sånn ca.: Engelsk muntlig: 6 Engelsk skriftlig: 6 Norsk muntlig: 5 Norsk skriftlig: 5 Fransk muntlig: 6 Fransk skriftlig: 6 Samfunnsfag: 6 Natur- og miljøfag: 5 Matematikk: 5 eller 6, kommer veldig an på tentamen Heimkunnskap: 5 Kunst- og håndtverk: 4 eller 5, kommer veldig an på om jeg skal tegne alle de jævlig kjipe tingene lærerne forsøker å tvinge meg til, fremfor god, surrealistisk kunst rett fra fantasien og hjertet. Gym: 4 eller 5, kommer vel an på innsatsen, som stort sett er god KRL: 5 Musikk: 5, for jeg har da holdt kjeft i timene Nynorsk: 5 eller 6, kommer an på hvor mye jeg leser til den siste, store prøven Huff, skole er kjipt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Sammenlignet med hva? Hmm... Katta (i Oslo) har vel noe slikt som 55 poeng (5 i snitt) eller noe slikt i krav, om jeg ikke husker feil. Sammenliknet med hva de fleste går ut med i 10., for de aller fleste blir satt uendelig mye opp i avgangskarakter i de fleste fag (bare se på Thea :---p). Dessuten, en 5-er er ikke så hard å få. Trenger ikke å være noe geni, lissom. Bare ha et snev av logikk og gidd. Dessuten ligger vel kravet på 51-52, og da kan du ha tre firere. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 vettaf. hva jeg får. har gitt så blanke f. i skolen i år.. får nok snitt på 3-4.. hva jeg får i matte avgjør eksamen som jeg hadde.. blir vel 2/3 :=) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hva jeg fikk til jul, Vk1 allmen; (tar det litt på husk her) Norsk hovedmål: 1 Norsk sidemål: 3(ikke langt unna 4'ern) Norsk muntlig: 4 Geografi: 5 Historie: 4 Matte: 3 Fysikk: 3 kjemi: 3 Smf lære: 5 gym: 4 (faen ta gym lærern som ikke tåler at jeg mobber bilringene hennes ) Tysk: 3 Regner med at alle 3'erne er gått opp til sommern nå, untatt matte for der har noe gått seriøst galt. Noen andre enn meg som er bortskjemte, som også får en viss penge sum for hver karakter de går opp i gjennom ett termin? Hover nok inn en 250gb disk minst på bare karaktere her Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ...e lurt å "sove" i 9.ende.... Jeg gjorde (nesten) det motsatte. Fulgte halvveis med i niende, og sover nå i tiende. Hadde vel 4,7 eller noe slikt i niende, og noe lavere nå (4,6 eller noe i den duren). Funker greit det. Men jeg er vel en av de som generelt ikke gjør en skit, og likevel går gode karakterer. Og jeg skal gå allmenn Kan bli spennende dette her Da kan du glede deg, For var akkurat samme karakterene og holdningen jeg hadde til skolen og tenkte det samme, og du ahr rett det går lett, men Matte skal du se opp for, for det begynner lett og når du har vent deg til å ikke gjøre lekser så går det til helvete, for da kommer sannsynlighet og parameter fremstilling ogg sånn skjit krypene inn på en examen *grøsse*. Vk1 dette da, men i Gk er det jo nesten bare å seile glatt gjennom på allmen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 fleste blir satt uendelig mye opp i avgangskarakter i de fleste fag (bare se på Thea :---p). Dessuten, en 5-er er ikke så hard Herregud, nå er du bare misunnelig fordi en viss person fikk sekser på eksamen. Dessuten ble jeg satt NED. Jeg skulle ha hatt seks i norsk og engelsk, men endte opp med fem. Så ikke lek smart, din lille privateskolebæsj. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvor går du på MK da?Jeg har førstevalg Sørumsand, etterfulgt av Lillestrøm Og skedsmo VGS, begge de to sistnevnte har ganske høye krav for å komme inn.. Det jeg vet hittill er at på Sørumsand så er det 35 søkere på 15 plasser (1. valg) og alle de foregående år har elever kommet inn med 3.7, siden skolen ligger på sisteplass når det gjelder karakterer i Akershus... Så da er sjangsene der ihvertfall.. du burde håpe du kommer inn på sørumsand, går der nå, det er en bra skole, men de har veldig kommunikasjons problemer, ihvertfall på gk elektro Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 er det bare jeg som ikke ser poenget? Vi er ihvertfall to. Det er derfor den er postet i "søppel"... DOH! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Og sååå mange prøver har vi nok ikke du... ligger vel kanskje på en i mnd. i snitt... sånn ca Han jeg kjenner har 3 i uken. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 dessuten, hvis du gir blaffen i 9ende, så er det lett å fortsette med å gi blaffen i 10ende. Har flere gode eksempler på det. Ja, ikke lurt å "sove" i 9.ende.... Jeg gjorde (nesten) det motsatte. Fulgte halvveis med i niende, og sover nå i tiende. Hadde vel 4,7 eller noe slikt i niende, og noe lavere nå (4,6 eller noe i den duren). Funker greit det. Men jeg er vel en av de som generelt ikke gjør en skit, og likevel går gode karakterer. Og jeg skal gå allmenn Kan bli spennende dette her Jeg sov i 8. Sov litt mindre i 9. og halvsover bare nå i siste halvår i 10. men det er mest fordi jeg har lovt å slå noen andre i klassen sine karakterer:P (jeg har generelt sovet meg gjennom hele grunnskolen) mine karakterer: (slik jeg tror de blir i år) Nynorsk: 4 Norsk skriftlig: 5 Norsk muntlig: 4 KRL: 5 Samfunnsfag: 5 Natur og Miljø: 4 Matte: 5 Gym: 5 Heimkunnskap: 4 Kunst og Håndverk: 5 Engelsk Skriftlig: 5 Engelsk Muntlig: 4 Musikk: 5 Tysk: 3 og 3 hadde norskeksamen på onsdag og i morra. så det spørs jo hvordan de blir. også er det muntlig da. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bugbear, hvordan presterte du å få 1-er i norsk hovedmål? Snakker du russisk i timene, eller? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Tips: Dersom du får gode karakterer på ungdomsskolen uten å gjøre en skit (gjelder mange), IKKE velg en allmenn skole med veldig høyt snitt med mindre du faktisk vil begynne å gjøre en skit. Så rett, så rett, kunne ikke sagt det bedre, Halvdan... Jeg hadde 5,6 i snitt da jeg kom inn på Katta. Nå har jeg 5,1 eller noe... Min venn hadde 5 i snitt, han er vel ca. like bra som meg nå, og han starta på Manglerud... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Herregud, nå er du bare misunnelig fordi en viss person fikk sekser på eksamen. Dessuten ble jeg satt NED. Jeg skulle ha hatt seks i norsk og engelsk, men endte opp med fem. Så ikke lek smart, din lille privateskolebæsj. Pisj, se på alle de andre teite faga. :--------p Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Jeg er nesten litt glad for at jeg har gått GK Elektro fremfor allmenn! Så var det dette med norsk- og helårs matteprøve i morgen da Jeg må håve inn minst 4 på begge for at snittet mitt skal bli sånn nogenlunde ok.. Endret 23. mai 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Tips til de som har tenkt til å gå GK Elektro neste år: På min skole ble vi lovt ca 4 ganger så mye praksis-timer som vi har hatt. Det er bare lureri siden skolen skal spare inn på alt mulig. Pass dere også for å ikke planlagt et ferieår, for det er elektro IKKE. Du skal sannelig ha tunga rett i munnen for å skjønne det mest vanskelige (jeg skjønner ikke alt selv).. ahpadt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Oppdatering,fikk karakterene i dag. Norsk muntlig:3(Fritak) Norks skirftlig:4(Fritak) Engelsk:3(Fritak) Matte:4 Naturfag:4(Fritak) El-Bygg:5 Automasjon:5 El.Teknikk:4 Elektronik:4 El.Mek:4 KSA:3 Valgfag(IT):5 Gym:4 Snitt:4 Har fritak fra Norsk,Engelsk og Naturfag siden jeg gikk GK Mek i fjor Kanskje jeg får 5 i automasjon siden jeg var på VK1 automasjon i 2 uker Eksamen: -Matte:3 -El.Teknikk:4 -Automasjon:2 Fravær: 1 dag og 4 timer Endret 27. juni 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Ligner litt på det jeg håper jeg får, det du får Zemeckis! Håper: El.tek 5 (vet) El.bygg 5 (vet) AUA 4 (vet) El.mek 4 El.nikk 4 KSA 4 Norsk S 5 Norsk M 4 Engelsk S 4 Engelsk M 4 Naturfag 4 Matte 4 Valgfag (IT) 4 Gym 3 (har bestemt meg for at jeg ikke skal gå fra læreren om hun sier at jeg får noe dårligere, fy faen! da blir jeg sinna! ) Endret 23. mai 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Dette er avgangskarakterene hittil: GK: Engelsk: 5 Engelsk eksamen, skriftlig: 5 Matematikk: 5 Naturfag: 6 Økonomi: 6 VK1 Samfunnslære: 6 Samfunnslære eksamen, muntlig: 5 Fransk B: 3 Bedriftsøkonomi: 6 IT-B: 6 Fysikk: 5 Matematikk: 5 VK2 karakterene er jeg ikke helt sikker på ennå. VK2 Kroppsøving: 5 Nyere historie: 4 Norsk muntlig: 4 Norsk sidemål: 5 Norsk sidemål eksamen, skriftlig: 5 Norsk hovedmål: 5 Religion og etikk: 5 IT-B: 6 Matematikk: 6 Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Da jeg gikk ut fra gymnaset i 1994, hadde jeg 24 6'ere og 2 5'ere (5 i nynorsk standpunkt og eksamen - nynorsk suger). Pugg og glem var mitt motto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå