gspr Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Enkelte folk tar ting lettere til seg.Det er sykt urettferdig. Eksempel: Naturfagsprøve: Han bak meg sover i timene osv. Jeg pugger som en hest til prøven og klarer å få 5'er. Han åpner boka en time før prøven og får 6'er. Slår aldri feil. Hater nesten sånne folk Les skikkelig hardt og få en 6er du òg, så kan du føle deg bedre enn ham, du som har lest og arbeidet hardt og fortjent karakteren. Og det er helt feil å hate sånne... hadde ikke du gjort akkurat det samme hvis du kunne? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har 4,6 i snitt på grunnkurs almenn og er egentlig veldig fornøyd med det, siden jeg jeg ikke jobber veldig mye med skolen. Er bare tysken og gym som trekker ned. 3 i tysk og 4 i gym, resten er 5-ere. Jeg får prøve å skjerpe meg i tysken til neste år Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg får prøve å skjerpe meg i tysken til neste år Heh, lurer på hvor mange ganger jeg har hørt den.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Haha, "jeg skal skjerpe meg etter sommerferien, jobbe med skole hver dag". "OK". Den instillingen klarer du å holde helt til 10 minutter av første skoledag er gått, da er du like paff igjen. Lover deg Regnte forresten feil, så jeg har 51.8 poeng. YEAH . Håper det blir datateknikk etter militæret . Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) 5 i snitt på vk1, nå har jeg fra 2-6 i deltidsutdanning, så jeg vet ikke hva snittet blir. En 2 da, resten er fra 4 og opp, mekanikk suger!!!! lærerern suger even more!!! Han fryder seg når det er ting vi ikke kan, og haler ut tiden. Vi går sinnsykt komprimert, ca en tredjedel av undervisningen. (teknisk fagskole med fordypning i petroleumsproduksjon) Edit: Ser det er veldig mange flinke her, det er godt jobba folkens, stå på videre! Fikk dem i dag, 4,41 i snitt, åpner bare bøkene når det er innlevering og prøve da, happy med det snittet jeg. Endret 7. juli 2004 av guttorm Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Sekser på matteeksamen 2MX. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Er litt sein men, går vel ann å poste fordet? Gikk ut av 10ende med 5 blank i snitt(Låg på 4.9 omtrent, så fikk jeg 6 på begge eksamen og det drog meg opp til 5) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå