gspr Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Om jeg ikke tar veldig feil nå er det noen høgskoler og universiteter som operer med karakterer 6-1 der 1 er best.Kanskje det han mener? Alle universitetene skal vel operere med F-A-karakterer. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ah, stemmer det ja. Nytt opplegg nå for tiden. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har 3,6 i snitt, er fornøyd med det. En av lærerene er ekstremt streng. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Om jeg ikke tar veldig feil nå er det noen høgskoler og universiteter som operer med karakterer 6-1 der 1 er best.Kanskje det han mener? Alle universitetene skal vel operere med F-A-karakterer. stemmer jeg fikk ingen karakterer under C og er fornøyd med det med tanke på at jeg nesten strøk på alt @ videregående. Lenke til kommentar
deve87 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 3,33 snitt. Skulle fått bedre i Engelsk Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 3,33 snitt. Skulle fått bedre i Engelsk Under 5 i engelsk er ikke akseptabelt Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 3 3ere, resten 4ere. Blir litt å rette opp på i VK1 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Er litt på etterskudd men: Karakter for 9. klasse, 2. termin: Kristendoms- religions- og livssynskunskap - 5 Norsk hovedmål, skriftlig - 5 Norsk sidemål, skriftlig - 4 Norsk muntlig - 5 Mattematikk - 5 Engelsk skriftlig - 4 Engelsk muntlig - 4 Samfunnsfag - 5 Natur- og miljøfag - 5 Knus og hærverk - 4 Musikk - 5 Heimkunnskap St.punkt - 5 Kroppsøving - 5 Praktisk Prosjekt: Allidret - 5 Snitt: 4,71428571 Jeg vil si meg fornøyd Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Da har jeg fått tilsendt vitnemålet fra VGS, jeg er herved (for en uke elns siden) ferdig med VGS og ønsker alle dere "heldige" barn lykke til, VGS suger noe inni h3lvette.. Snittet mitt for alle mine tre "koslige" år på Sogndal Videregående Skole er da; 4,5 inkludert ekstrapoeng for matte og fordypning i noen fag. Jeg er STOOOOOOORFORNØYD siden jeg det siste 1.5 året har brukt null tid på skole og all fritid på data.. JABACADEIBA!!!! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Grunnkurs allmenn: Matematikk - 4 Naturfag - 6 Økonomi - 4 Engelsk - 5 Gym - 5 Norsk skriftlig - 5 Norsk muntlig - 5 Tysk - 4 Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hentet vitnemålet i dag. Konklusjon: Min bror sin scanner suger virkelig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 ..vitnemål.. Fy fan i helvette. WTF er snittet ditt, og hva i pokkern har du drevet med..? 98 timer..? Damn, nice.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Fikk vite eksamenskarakteren i Bedriftsøkonomi skriftlig i går, det ble 6-er Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 fant nettopp ut at jeg fikk 3'er i Engelsk skriftlig.. er det mulig? Læreren min så på det, og mente at jeg burde klage, så jeg har gjort det.. men 3'er? Trodde alltid at jeg var ok i engelsk.. Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har vel rundt 60 poeng, kanskje litt flere siden jeg søker på NTNU der realfagskarakterene teller dobbelt så mye (hvis jeg kommer inn på industridesign slik jeg vil, kan jeg holde av plassen mens jeg er i førstegangstjeneste). Neste år får jeg til sammen 5 poeng til (som riktignok bare teller på ordinærvitnemålet) Hvilket snitt har du gspr? du får vel hele 8 ekstrapoeng, så det må bli en fin-pen poengsum Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 På 9. trinn i år, fikk jeg 5+ i gjennomsnitt Kunne faktisk gjort det bedre, er bare det at pc og alkohol er en del morsommere Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Om jeg ikke tar veldig feil nå er det noen høgskoler og universiteter som operer med karakterer 6-1 der 1 er best.Kanskje det han mener? Alle universitetene skal vel operere med F-A-karakterer. stemmer jeg fikk ingen karakterer under C og er fornøyd med det med tanke på at jeg nesten strøk på alt @ videregående. Fikk C i MAT1110 og STK110 på blindern, vet ikke INF1010 ennå. begynte lesingen to uker før eksamen. kvalitetsreform liksom... skal jo ikke være mulig å få C (altså forventningsverdien dersom man studerer på fulltid) når man tar igjen et helt semester med matte på to uker. ikke bra... dog. må sies at dette var et studerende friår Endret 3. juli 2004 av ti-guru Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 fant nettopp ut at jeg fikk 3'er i Engelsk skriftlig.. er det mulig? Læreren min så på det, og mente at jeg burde klage, så jeg har gjort det.. men 3'er? Trodde alltid at jeg var ok i engelsk.. Samme her. Du får bare ikke 6 i Engelsk som jeg har gjort og så 3 i skriftlig eksamen. Snakka med naboen som er lektor og underviser i engelsk for 40'e året på rad. Han sa dette holdt til hvertfall en 5'er og sensoren må ha vært på syre. Kanskje vi begge fikk samme idioten? Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 to femmere, resten seksere. Det er bedre enn forventet, men faen at jeg skule komme opp i eksmane... matte. takler ikke lange matteprøver, og den gikk dritt. Fortjener ikke 5 i matte egentlig jaja, har ikke fått karakter på den enda. Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Endte opp med 50.8 konkurransepoeng hos meg Jævla matte- og norskeksamen som ødela. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå