Gå til innhold

Den store karaktertråden!

ahpadt

Anbefalte innlegg

Ouch. Mange flinkiser her. Bra! :):thumbup:

Skulle gjerne hatt et par 6'ere, men dessverre så hater en god del lærere meg på grunn av at jeg snakker rett fra levra og er kreativ. Gullguttjentene derimot.. jaja, ferdig. All that matters!

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La ut vitnemålet... hvis noen var interesserte. Jeg skulle ønske jeg hadde tatt geografi og historie, da det er fag jeg liker og er flink i :(.. Hva man ikke gjør for å slippe C-tysk på VKII :D

Sinnsyke satan! :yes: Du har skills! Men du burde seriøst få deg en hobby elns. 5 timer fravær på 3 år! Villmann. Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Teit å skulke da... Du er ikke kul om du skulker vettu! Heldigvis kom jeg i klasse der man blir "mobba" om man får dårlige karakterer :p

Morsomt med de som skulker ofte i klassen vår ja :p

(ikke si noe`, klassen min er FULL av nerder)

Mange av de "flytter" ikke til Kastellet engang:(

Endret av mad2003
Lenke til kommentar
Heldigvis kom jeg i klasse der man blir "mobba" om man får dårlige karakterer :p

Det høres koselig ut for de som rett og slett ikke er så veldig flinke. Litt mobbing for å komme på rett kjøl har alle godt av, spesiellt de svake, hardtslitende mobbeofrene. Bra at noen tar initiativ og hjelper de opp på beina igjen med litt sunn mobbing. :)

Lenke til kommentar
Det høres koselig ut for de som rett og slett ikke er så veldig flinke. Litt mobbing for å komme på rett kjøl har alle godt av, spesiellt de svake, hardtslitende mobbeofrene. Bra at noen tar initiativ og hjelper de opp på beina igjen med litt sunn mobbing. :)

hehe.. de blir jo ikke mobba til de dør da man! Men du er ikke KUL i klassen min om du kommer med 2ere på kortet som i de andre klassene på skolen min! Og det er ikke mange som sliter med karakterene på skolen, og de som gjør det er de som bråker mest og syntes de er kule.... Hater de! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...