LarsP Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Ouch. Mange flinkiser her. Bra! Skulle gjerne hatt et par 6'ere, men dessverre så hater en god del lærere meg på grunn av at jeg snakker rett fra levra og er kreativ. Gullguttjentene derimot.. jaja, ferdig. All that matters! Endret 26. juni 2004 av LarsP Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Takk til Holger, Thorsen og co. :-) Endret 26. juni 2004 av gspr Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 La ut vitnemålet... hvis noen var interesserte. Jeg skulle ønske jeg hadde tatt geografi og historie, da det er fag jeg liker og er flink i .. Hva man ikke gjør for å slippe C-tysk på VKII Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 La ut vitnemålet... hvis noen var interesserte. Jeg skulle ønske jeg hadde tatt geografi og historie, da det er fag jeg liker og er flink i .. Hva man ikke gjør for å slippe C-tysk på VKII Nice! Spesielt 6eren på norskeksamen! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 La ut vitnemålet... hvis noen var interesserte. Jeg skulle ønske jeg hadde tatt geografi og historie, da det er fag jeg liker og er flink i .. Hva man ikke gjør for å slippe C-tysk på VKII Vel ville nå ikke si at karakteren i bedøk var så dårlig da Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 La ut vitnemålet... hvis noen var interesserte. Jeg skulle ønske jeg hadde tatt geografi og historie, da det er fag jeg liker og er flink i .. Hva man ikke gjør for å slippe C-tysk på VKII Sinnsyke satan! Du har skills! Men du burde seriøst få deg en hobby elns. 5 timer fravær på 3 år! Villmann. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg er stolt av dere.... Kunne drept for å være en av dere. Jeg vil også være superflink. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg var syk en gang i 8 ende... Fikk 3 5ere og 2 3ere ellers bare 4 ere... 3 i nynorsk og (Musikk FLAUT) 5 i KRL Sammfunsfag og GYM Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hehe, 5 timer fravær på grunn av kjøretimer i fjor høst .. Jeg har hobbyer og alt som hører til, men jeg har aldri hatt noen god grunn til å ikke møte opp på skolen (jeg har da heller ikke vært syk på noen år).. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Teit å skulke da... Du er ikke kul om du skulker vettu! Heldigvis kom jeg i klasse der man blir "mobba" om man får dårlige karakterer Morsomt med de som skulker ofte i klassen vår ja (ikke si noe`, klassen min er FULL av nerder) Mange av de "flytter" ikke til Kastellet engang:( Endret 27. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Heldigvis kom jeg i klasse der man blir "mobba" om man får dårlige karakterer Det høres koselig ut for de som rett og slett ikke er så veldig flinke. Litt mobbing for å komme på rett kjøl har alle godt av, spesiellt de svake, hardtslitende mobbeofrene. Bra at noen tar initiativ og hjelper de opp på beina igjen med litt sunn mobbing. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det høres koselig ut for de som rett og slett ikke er så veldig flinke. Litt mobbing for å komme på rett kjøl har alle godt av, spesiellt de svake, hardtslitende mobbeofrene. Bra at noen tar initiativ og hjelper de opp på beina igjen med litt sunn mobbing. hehe.. de blir jo ikke mobba til de dør da man! Men du er ikke KUL i klassen min om du kommer med 2ere på kortet som i de andre klassene på skolen min! Og det er ikke mange som sliter med karakterene på skolen, og de som gjør det er de som bråker mest og syntes de er kule.... Hater de! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg liker skolen, jeg. Har bare seksere, så skal prøve å gjøre det litt bedre neste år, da. Skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg liker skolen, jeg. Har bare seksere, så skal prøve å gjøre det litt bedre neste år, da. Skikkelig dårlig. Har du seriøst bare seksere, eller var det også like useriøst som resten av setninga? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg liker skolen, jeg. Har bare seksere, så skal prøve å gjøre det litt bedre neste år, da. Skikkelig dårlig. *Mobbe* Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Gullguttjentene derimot.. jaja, ferdig. All that matters! Pass munnen din, Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg liker skolen, jeg. Har bare seksere, så skal prøve å gjøre det litt bedre neste år, da. Skikkelig dårlig. Hvis du bare har seksere er det ikke noe vits i å gjøre det bedre(går vel ikke ann) Ser vi deg på dagsrevyen snart? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) TheMasteR,25/06/2004 : 14:56http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/06/25/401473.html HolgerLudvigsen,25/06/2004 : 17:17 Damn... Og han sier han vil bli forsker, bra! Jeg hadde ledd hvis han ville bli søppelmann, e.l. Endret 27. juni 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Om jeg ikke tar veldig feil nå er det noen høgskoler og universiteter som operer med karakterer 6-1 der 1 er best. Kanskje det han mener? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Til deres informasjon så var det AnAnAs som skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå