Gå til innhold

Den store karaktertråden!

ahpadt

Anbefalte innlegg

Etter veldig laber innsats på VGS sto jeg igjen med 4,4 i snitt, altså 44 karakterpoeng. Etter dette har jeg gått to år på Høyskolen i Sør-Trøndelag og tatt et par fag på VGS som delkurselev slik at jeg har fått masse tilleggspoeng, bonuspoeng og alderspoeng. Er oppe på 11 poeng nå, altså 55 poeng å konkurere med i ordinær kvote :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Nettopp, men noen forstod det vist ikke ;)

Det er ikke sånn, for svarte. Dere som nettopp gikk ut av tredje burde i alle fall vite det. EOD

Lenke til kommentar
Det er ikke sånn, for svarte. Dere som nettopp gikk ut av tredje burde i alle fall vite det. EOD

Vel fåreløpig tror jeg nok mest på det som sammordna opptak sier, men neste år når jeg får vitnemålet skal jeg skjekke det ut. :hmm: (Hvis jeg husker det)

Lenke til kommentar

Det står det er sånn på samordna opptak og da er det som regel sånn.

Hvis det ikke er sånn, så er det jo bare positivt for min del, da jeg gikk opp i karakter i 3 av 4 eksamener og dermed til få 3 ekstra 5'ere og en 6'er på vitnemålet.

Lenke til kommentar

Norsk Skriftlig: - 5

Norsk Muntlig: - 5

Tysk: - 5

Naturfag: - 4

Gym: - 5

Økonomi: - 4

Engelsk Skriftlig: - 6

Engelsk Muntlig: - 5

Matte: - 3

(Sånn går det når man har alt for mye å gjøre. Matten ble det jeg sluntret unna på. Skjerpings)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Du tok nok feil wh1te... Var og hentet vitnemålet på skolen i dag.

Den metoden du beskriver er den gamle, den nye metoden (muligens ny fra i år?) så har bare hvert fag én karakter... altså slås standpunkt og eksamenskarakter sammen.

Fikk forresten 53 poeng og er veldig fornøyd med det :) (4.7 i snitt + 6 tilleggspoeng)

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Hehe, det der er godt gjort, ikke minst det faktum at du har alle fire realfagene på VKII (noe som ikke var mulig på min skole på grunn av timeplanoppsettet). Jeg har ellers et lignende vitnemål (riktignok bare 5 i 3MX, 3FY og 3KJ standpunkt, 6 på 3MX muntlig eksamen), og har til sammen litt over 60 poeng :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...