Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Orden og atferd: GOD Fravær sum: 0 dager 0 enkelttimer Her også!! Uff. I forhold til dere virker jeg som den storskulkeren. Har 16 dager og husker ikke hvor mange timer. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 KRL ---------------------5+ Siden når begynte man med + og - på standpunktkarakterer? Lenke til kommentar
synsing Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 KRL ---------------------5+ Siden når begynte man med + og - på standpunktkarakterer? Aner ikke. Det sto "sterk" bak, så jeg regner med at det er 5+. Var ikke slik i fjor. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Sterk ja... Bare en kommentar det BTW: Jeg hadde 1 dag og 1 time fravær Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Uff. I forhold til dere virker jeg som den storskulkeren. Har 16 dager og husker ikke hvor mange timer. Hah, du slår ikke mine 42 dager og 5 timer. Men heldigvis fikk jeg strøket 40 dager... Vært mye ute og reist i skoletiden vettu, men det gikk greit så lenge jeg leverte inn noen arbeider... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ny norsk : 3- natur og miljø: 5 resten : 4 (flere +'er en -'er) orden god - atferd god fråver: 8 dager 0 timer gjennomsnittskarakter 4 går i 8 ende klasse Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tenkte jeg skulle skryte litt over vitnemålet jeg fikk i går: Standpunktkarakterer KRL: 5 Norsk hovedmål, skriftlig: 5 Norsk sidemål, skriftlig: 4 Norsk, muntlig: 5 Matematikk: 6 Engelsk, skriftlig: 6 Engelsk, muntlig: 5 Samfunnsfag: 6 Natur- og miljøfag: 6 Kunst og håndverk: 5 Musikk: 4 Heimkunnskap: 5 Kroppsøving: 4 Eksamener: Norsk hovedmål, skriftlig: 6 Norsk sidemål, skriftlig: 5 KRL: 6 Tilvalgsfag: Tysk, skriftlig: 5 Tysk, muntlig: 5 Er det noen som vet hvordan man regner ut hvor mange studiepoeng man får? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du får ikke en skit med studiepoeng... siden du (utifra vitnemålet) går på ungdomsskolen heh Og siden du har sekser i matte, så burde du jo greie å regne ut gjennomsnittet Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er det noen som vet hvordan man regner ut hvor mange studiepoeng man får? Er dette for ungdomsskolen tror jeg det er slik: På Ungdomskolen virker det slik at du legger sammen alle karakterene og deler på antallat karakterer. (karakterer i fag du har hatt eksamen i legges først sammen og deles på to før du legger gjennomsnittskarakteren til i snittutregningen i stedet for både standpunkt og eksamen) Var iallefall slik læreren vår sa det, da jeg gikk på ungdomsskolen. Hentet fra mitt innlegg i denne posten: http://forum.overklokking.no/index.php?sho...0entry2358884 Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 5 i alle fag utenom Matte og Fransk. Der fikk jeg 4... Går/gikk på GK Allmenn... Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Matte: 5 Norsk m/s: 4 Engelsk m/s: 5 Matte: 5 Naturfag: 5 Gym: 4 Elektroteknikk: 5 Elektronikk: 5 Automatiserte anlegg: 5 Elektriske bygningsinst.: 5 Elektromek.. blablabla: 5 KSA: 5 Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Gk elektro Norsk muntlig: 5 Norsk skriftlig: 5 Engelsk: 5 Matematikk: 5 Naturfag: 5 Gym: 5 Elektronikk: 5 Elektroteknikk: 6 el.-mek og app-montasje: 4 Byggningsinstallasjoner: 5 kom.-signal-og alarmanlegg: 5 Automatiserte anlegg: 5 Tilvalg (spansk): 5 PPD: 5 Endret 18. juni 2004 av mais Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvor mange fordypningspoeng og realfagspoeng kan man maksimalt få? Jeg har 2MX/3MX, 2FY/3FY, 2KJ/3KJ, 2BI/3BI og vet at jeg ikke får maksimal uttelling for alle, men jeg vet ikke nøyaktig hvordan det er. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det gis maksimalt 4 fordypningspoeng. (http://www.dinutdanning.no/din/AtilAA/o-fordypningspoeng.htm) Jeg trodde jeg visste hvordan fordypningspoengene regnes ut. Men etter å ha lest litt i noen kilder, så er jeg ganske usikker. Men med alle de fagene, får du nok 4 poeng. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Rådgiverene på skolen driver jo å maser om at vi får 7 poeng om vi tar matte, fysikk og kjemi over to år hele tiden jo, Skal ikke være lett gitt... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 I don't know. Du bør kanskje sjekke det litt nærmere. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Tror jeg skal det gitt... Edit: Eureka, nå har jeg det! Det er maks 4 poeng for fag over 2 år, men du får fortsatt 0,5 poeng i tillegg for hvert fag du har ett enkelt år. Dvs. 1,5poeng for 2MX, 2FY og 2KJ, samt 1,5 poeng for 3MX, 3FY og 3KJ. Tilsammen blir det 7 poeng. Kilde (Jeg tolker det ihvertfall slik utifra det som står der. Vanlige fordypningspoeng utover de 4 for fag over 2 år.) Endret 18. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Leon Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Er det noen som vet hvordan man regner ut hvor mange studiepoeng man får? får vel ikke studiepoeng, men var det ikke noe sneaky ang. utregning av snittet? Uansett fikk óg Vitnemålet mitt i går: Standpunktkarakterer KRL: 6 Norsk hovedmål, skriftlig: 6 Norsk sidemål, skriftlig: 5 Norsk, muntlig: 6 Matematikk: 6 Engelsk, skriftlig: 5 Engelsk, muntlig: 6 Samfunnsfag: 6 Natur- og miljøfag: 6 Kunst og håndverk: 6 Musikk: 5 Heimkunnskap: 5 Kroppsøving: 5 Eksamener: Engelsk, skriftlig: 5 Samfunnsfag: 6 Tilvalgsfag: Kunst & Håndtverk 5 Etter mine kalkulasjoner er det et snitt på 5,61, eller 5,6 (forskjellige regnemåter. Den første; Del eksamenskarakteren på standpunktkarakteren, summér opp med de andre karakterene, og del på 13. Den andre; legg alle karakterene sammen, del på 15). Endret 18. juni 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hm.. tilsammens i år hadde jeg 2 dager og 17 enkelttimer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå