Gå til innhold

Den store karaktertråden!

ahpadt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går GK Allmene og økonomiske fag,

Matematikk: 6

Naturfag: 6

Norsk muntlig: 5

Norsk skriftlig: 5

Engelsk: 6

Kroppsøving: 5 (?)

Tysk B: 6

Jeg har tenkt meg inn på fysikklinjen ved NTNU når jeg er ferdig. Holder dette dersom det fortsetter slik?

nei

ehrm.. jo :p sjekk samordnaopptak.no for inntakskrav i fjor

Lenke til kommentar
Fikk i hvert fall 6- på mattetentamen. 6 på fransk årsprøve. Tipper jeg får 6 på nynorsk årsprøve også. Venter på engelsk. Angående norsk... Jeg var alt for meg selv på tentamensdagen. Læreren skjønte ikke bæret av det surrealistiske fortellingen min, sa han. Den handlet om en sinnsykehuspasient som klatret naken opp i en lyktestolpe ved kveldstid. Han ventet på sin venn Alf, som for tiden løp rundt i korridorene oppi hjernen til denne klatreren. Han måtte finne en svensk frosk i gule og blå striper, kysse den, osv. Og masse andre genialiteter som jeg ikke husker... Jeg tror det mer er en smakssak. Jeg fikk 5+ på den dårligste stilen jeg noen gang har skrevet. 4/5 på den beste. Det sier litt. Han tåler rett og slett ikke fantasy eller litt overdrivelser. Alt må være så forbanna realistisk for at en skal kunne passere femmeren. Dævel av en lærer.

Hvilken skole er det du går på?

Lenke til kommentar
Fikk i hvert fall 6- på mattetentamen. 6 på fransk årsprøve. Tipper jeg får 6 på nynorsk årsprøve også. Venter på engelsk. Angående norsk... Jeg var alt for meg selv på tentamensdagen. Læreren skjønte ikke bæret av det surrealistiske fortellingen min, sa han. Den handlet om en sinnsykehuspasient som klatret naken opp i en lyktestolpe ved kveldstid. Han ventet på sin venn Alf, som for tiden løp rundt i korridorene oppi hjernen til denne klatreren. Han måtte finne en svensk frosk i gule og blå striper, kysse den, osv. Og masse andre genialiteter som jeg ikke husker... Jeg tror det mer er en smakssak. Jeg fikk 5+ på den dårligste stilen jeg noen gang har skrevet. 4/5 på den beste. Det sier litt. Han tåler rett og slett ikke fantasy eller litt overdrivelser. Alt må være så forbanna realistisk for at en skal kunne passere femmeren. Dævel av en lærer.

Hvilken skole er det du går på?

I niende klasse på Vigvoll Skole på Hånes, en mil utenfor Kristiandsand.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
MG! er du ikke fornøyd med 4`ere ? :scared:

Det kommer helt an på hva det er i. Blir forbanna når de selektive lærerne roser jentene opp i skyene for å være politisk korrekte. Av og til forstår jeg ikke hvordan reklamefolk tenker.

Lenke til kommentar
Hva er forskjell på "Primærvitnemål" og "Ordinær" under "Poenggrenser 2003" på denne siden:

http://www.samordnaopptak.no/studier?ord=&...tdomrkode=TEKNO

Primærvitnemål er karakterer fra videregående + tilleggspoeng... ordinærvitnemål er alderspoeng, militæret, folkehøyskole, annen utdanning + + i tillegg og derfor er kravene mye høyere der.

Ville satset på å komme meg inn med primærvitnemål hvis jeg var deg, kravene går, som du ser, kraftig opp på ordinær.

Lenke til kommentar

Ahooo, jeg er ferdig med VGS nu.. :dribble:

Det jeg fikk i år;

Norsk: 4,4 og 3

Nyere Historie: 4

Muntlig Eksamen Nyere Historie: 5

Religion: 4

Gym: 4

Bed.Øk: 4

Systemutvikling A: 5

Matte, 3MZ: 3

Mangler resultat fra to norskeksamener og en dataeksamen, men jeg er jævli nøyd. Er forbanna skolelei (ikke nå lenger, though) og hadde som mål å fullføre uten så mye om og men, men jeg har forbedra meg etter jul.. :w00t:

*regne snittet fra hele VGS*

:)

Lenke til kommentar

hmm, går elektro grunnkurs, men her er karakterene:

Norsk skriftlig: 6

Engelsk: 5 (fortjente det ikke!)

Matematikk: 5 (hmm, bare 1M, så det er jo litt lett da)

Naturfag: 5

Gym: 5

Elektronikk: 5

Elektroteknikk: 5

el.-mek og app-montasje: 5

Byggningsinstallasjoner: 5

komm.-signal-og alarmanlegg: 5

Automatiserte anlegg: 5

Halvleder: 5

Veldig fornøyd med detta. :thumbup:

Jippi, ferdig med første år elektro.. :w00t:

Lenke til kommentar

WTF er "halvleder" ?

Norsk skriftlig: 4

Engelsk: 4

Matematikk: 4

Naturfag: 3

Gym: 2

Elektronikk: 4

Elektronikk eksamen: 5

Elektroteknikk: 5

el.-mek og app-montasje: 4

Byggningsinstallasjoner: 5

komm.-signal-og alarmanlegg: 4

Automatiserte anlegg: 4

Valgfag/ikt open office: 5

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Hvordan avgjøres det om man kommer inn med primærvitnemål eller ordinærvitnemål?

Primærvitnemål er karakterene dine + tilleggspoeng i forskjellige fag og fordypning. Du kan søke på primærvitnemål til du har fylt 21 år.

Hvis du vil ha med poeng fra f.eks. folkehøyskole, militæret, fag du har tatt videre osv... Så går det på sekundær, og da går kravet veldig opp, naturligvis. Da kjemper du mot alle som har gått ørten år ekstra på skole for å forbedre søknaden sin.

Hvis du vil forbedre fag tatt på videregående eller ta noen nye fag, så gjelder ikke disse for primærvitnemål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
WTF er "halvleder" ?

Det kan godt hende, jeg skrev bare rett av vitnemålet :thumbup:

Ehm, logikk i den setningen?

WTF betyr what the fuck, evt hva i helvette..

:laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...