Gå til innhold

Den store karaktertråden!

ahpadt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har man data på ungdomskolen Mr.Berg?... trokke det :roll:

Noen skoler har det slik at man kan velge feks. data istedet for b-språk (fransk.tysk). Skolen broren min går på har ihvertfall det...

Edit: Og som du sikkert la merke til var det ikke listet opp noe b-språk blandt karakterene... :roll:

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Vel, skal ikke spes mye til å få gode karakterer på ungdomsskolen akkurat.. Hadde vel litt under 5 i snitt når jeg gikk ut, og anger som f43n på at jeg ikke gav mer f43n og skulka mer.. Var jo seriøs som pokker, noe som egentlig ikke var nødvendig.. Folk i klassen som hadde under 3 i snitt og masse fravær som går/gikk i klassen min på Almenn VGS.. Ikke det at det tar seg fint ut med masse fravær og 2ere, men jeg hadde lissom kanskje 4 dager totalt på alle 3 årene.. :roll:

Uansett, som mange sier så er det mange som går ned i snitt når de kommer på VGS. Kravene blir høyere og det er ikke like lett å surfe gjennom som det er på ungdomsskolen.. Jeg klarte å holde meg på ca 4.5 i snitt de to første årene, men i år, siste året, går det adundas. Er så skolelei at eneste mål jeg har er å komme meg gjennom den siste måneden og få minst 3 i alle fag.. Får vel noen ekstrapoeng for matte og fordypningspoeng, så snittet går vel ikke helt bånn i bøtta, men langt nok kanskje..;)

Akkurat i samme situasjon som deg, bare jeg går i VK2 nå. Matte og fysikk (2MX+2FY) er vel de fagene jeg sliter mest i (2 og 3), men som sagt er det bonuspoenga som redder meg, får 6 ut av 7 mulige :love:

Lenke til kommentar

*angre på at jeg ikke har jobbet mer i mattetimene da jeg ser folk som får 6'er i 3MX* Var forresten bare en eneste person som kom opp i 3MX til skriftlig eksamen på skolen vår, stakkars fyr..!

Tror jeg får:

Økonomi 5 ( Læreren min deler ikke ut seksere samma hvor mye riktig det er på en prøve :p Vet ikke om jeg hadde fått det uansett da..)

Engelsk: 5

Norsk skriftlig: fire eller fem, spørs hvor mye tentamen teller..

Norsk muntlig: 5

Gym: 4, hadde fått femmer med hvem som helst annen gymlærer da :p

Valgfag Reklame og Utstilling: fire eller fem, fikk sekser på prøven men så spørs det hvor godt likt utstillingen min blir av læreren...

1MX: 5 hvis ikke arbeidsinnsatsen teller da, for da blir det fire..

Naturfag: sterk 5, men det er ingenting som heter sterk på det arket er det vel?

Tysk b-språk: 3, suger i tysk men jeg står ihvertfall..

Må jobbe hardt til neste og år gjøre mer lekser siden jeg har valgt realfagene :p

Edit:Leifedag idag..

Endret av Anette_87
Lenke til kommentar

Fikk karakterene ut i dag, og de var de beste jeg noen gang har hatt:

Kroppsøving: 5

Samfunnslære: 6 (avgangsfag)

Fransk B-språk: 5 (avgangsfag)

Bedriftsøkonomi: 6 (avgangsfag)

Norsk hovedmål: 5

Norsk sidemål: 5

Norsk Muntlig: 5

Fysikk 2FY: 6 (avgangsfag)

Matematikk 2MX: 6 (avgangsfag)

Kjemi 2KJ: 6 (avgangsfag)

Altså 5/6 mulige 6 i avgansfag. :w00t:

Noen bedre??

Lenke til kommentar
Fikk karakterene ut i dag, og de var de beste jeg noen gang har hatt:

Antar du går vk1 allmenfag (pga. fagene), men hvorfor fikk du karakterene så tidlig?

Vi får dem ikke før den 17. juni :hmm:

Karaktermøtet på skolen vår var på forrige onsdag.. før det har faglærerne snakket med oss og sagt ifra om hvilke karakterer vi får.. slikt funker det på skolen min, iallefall.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...