Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hurra BKK

Anbefalte innlegg

Bkk har klart det, alle porter er åpne. :w00t::)

De ringte til og med etterpå. All honør til den sjelen som fikk dette til. Tror de var på overtid for klokken var over fem. Så dette ligner god support. Grunnen til at det ikke virket før vet eg ikkje, det hadde vært gøy og visst, men eg er endelig fornøyd. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe. det er ikke tilfellet her nei. får ikke til å åpne alle porter selv om jeg skifter IP adressen til det som står på siden deres. Og de nekter jo å gi meg passordet til routeren så det blir å sende mail om at de skal åpne ulike porter helt til de blir gal

Lenke til kommentar
Bkk har klart det, alle porter er åpne. :w00t::)

De ringte til og med etterpå. All honør til den sjelen som fikk dette til. Tror de var på overtid for klokken var over fem. Så dette ligner god support. Grunnen til at det ikke virket før vet eg ikkje, det hadde vært gøy og visst, men eg er endelig fornøyd. :D

Ingen ting å rope hurra for, andre normale nettlevrandører gir brukeren selv full tilgang til en eller flere offesielle ip`er så du kan åpne alle de porter du vil uten å snakke med noen. Som standard! Så jeg synes ikke dette er spesielt imponerende..

Lenke til kommentar
hehe. det er ikke tilfellet her nei. får ikke til å åpne alle porter selv om jeg skifter IP adressen til det som står på siden deres. Og de nekter jo å gi meg passordet til routeren så det blir å sende mail om at de skal åpne ulike porter helt til de blir gal

Hvilken router har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...