Belisarius Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Fikk KOTOR til jul og har spilt igjennom det men slet hele tiden med spillet lagget Var et kult spill men jeg lurer på om noen har spilt det uten at det lagger. Vis ja hva har dere av Ram, prossessor og grafik kort. Slik at jeg har noe og gå etter. Eller dersom dere har noen tips om hvordan jeg kan hindre lagginga så er det like bra. Har selv 512 MB Ram 1,6 GHz P4 64 MB Ram Geforce 3 KOTOR er sikkert et av de beste spillene på lang tid. Har lyst til å spille det igjen men vil helst slippe at det lagger. Håper noen kan gi meg noen hint om hvordan jeg kan slippe laggingen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Du må nok muligens se tida i å anskaffe deg nytt skjermkort, og cpu. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ser ingen grunn til at du skal kjøpe deg noe nytt. Jeg spilte det gjennom helt flytende på laveste grafikk med en 1,2 gHz og et Geforce 2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Da jeg hadde R9600 nonepro så hakka det kjempemye. Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Det er vel ikke akkuratt hakke spillet gjør men det er mer som det henger seg en liten stund for så å ta tilbake det jeg har gjordt mens den stod i ro. Ender ofte med at jeg havner skikkelig langt avgårde. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Etter det jeg vet så er det anbefalt å ha P4: 2,0GHZ 256 DDR GeForce 3 eller 4 128MB så skal det gå knirkefritt, etter det jeg husker sto i PC gaming world. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg spilte gjennom det på en bærbar med disse specsa. Intel Centrino 1.4 ghz 512 mb ram Ati Radeon 9000. Det var på lave innstillinger men uten lagg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå