Gå til innhold

Xbox, Ninja Gaiden

Thewiz

Anbefalte innlegg

Klarte å streve meg forbi alle sammen nå... Klarte å

komme meg til bossen.. da døde jeg med en gang...

Hva er det som må til for å drepe han? Gidder ikke

stresse med å komme meg til han igjen, uten å vite

hva som må gjøres.. sukk..

Hva er bossen på levelen der?

Han store stygge som kommer etter de røde fiendene?

Jepp jepp... Et stort fælt monster som kommer med de tre røde fiendsene.. Tror jeg vet åssn jeg skal ta han nå. Må kappe av han armene først, deretter gå på kroppen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg spillet denne uka og er på chapter 5, dette er klart det vanskligste spillet jeg noen gang har prøvd, men også det råeste og beste konsoll spillet jeg noen gang har prøvd, spillet er bare så sinnsykt kult :w00t:

Men en ting jeg lurer på, hvordan får jeg spillet på de spille maskinene sånn at jeg får prøvd de gamle ninja gaiden spille, eller hva de spille maskinene gjør?

:D

Lenke til kommentar
Kjøpte meg spillet denne uka og er på chapter 5, dette er klart det vanskligste spillet jeg noen gang har prøvd, men også det råeste og beste konsoll spillet jeg noen gang har prøvd, spillet er bare så sinnsykt kult :w00t:

Men en ting jeg lurer på, hvordan får jeg spillet på de spille maskinene sånn at jeg får prøvd de gamle ninja gaiden spille, eller hva de spille maskinene gjør?

:D

Tror du må runne spillet :D

Lenke til kommentar

For å ta bossen med tentaklene anbefaler jeg at du bruker Dragon Sword of "Flying Swalow" for å kutte av tentaklene. Husk bare å blocke etter hvert angrep, ellers får du deng. Rull så bakover igjen og angrip på nytt til alle tentaklene er borte. Så kan du bruke valgfri combo for å skade selve kroppen. XXY og XYY funker bra. Gjenta :w00t:

Og, hodekapping skjer på begge versjonene; både PAL og NTSC. MEN du ser ikke animasjonen på den sensurerte versjonen. Det er altså ikke noen forskjell i gameplayet, bare grafikken. Personlig har jeg usensurert. :dribble:

Edit: Og for å spille de orginale spillene må du unlocke de i spillet. 1'eren får du ved å samle alle 50 Scarabs i spillet. Da får du Ninja Gaiden 1 game Cartridge. Du kan spille det ved å gå til spillemaskinen i Han's Bar.

Endret av Asmodean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...