chil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 for ca 1 år siden sende jeg inn mitt Sapphire 9700pro kort fordi det var noe galt med det, Pcn kræsjet hele tiden. Etter ca 2 uker uten å høre noe tilbake ringte jeg å de beklagde å skulle sende nytt kort. Det kortet fungere utmerket å jeg var totaly happy. Nå over 1 år etter får jeg plutselig en faktura på 3298kr fordi di sier de aldri motokk Sapphire 9700pro kortet mitt å at de Førsende det nyt kortet jeg fikk. Ringe til de, ei dame tok telefonen ho viste ikke hva ho skulle si eller gjøre fordi alle de som hadde med dette å gjøre var på ferie. Det morsomste er at betalingsfristen på fakturaen var 10.08.2003. hmm.. tull å vas håper de går ann å snakke de til fornuft beklager skriveleifs.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Typisk Mamoz. Elendige på service De ordner sikkert opp i det, ring de når de kommer hjem Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Siden når ble "er ikke ufeilbarlige" til "gir dårlig service"? Mine erfaringer med Mamoz er at de rydder opp i eventuelt tull på en rask og grei måte. Som sagt; ring dem over helgen. Synes for øvrig det er latterlig å henge ut webshoper fordi de ikke har full bemanning i himmelspretthelgen. Hvis problemet ikke løser seg etter en telefon på mandag kan du overveie litt konstruktiv drittslenging, men det du gjør nå er bare patetisk. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Sikter du til meg, så har jeg mer enn en dårlig erfaring med Mamoz, og det ender alltid opp med at jeg måtte ta støyten. Den ene gangen gjalt det noen minnebrikker, ved en senere anledning var det en strømforsyning som gikk dukken og som samtidig tok med seg hovedkortet mitt. De nektet å refundere hovedkortet, og butikken jeg kjøpte kortet fra har jo ikke noe med saken å gjøre, da det var varen fra Mamoz som tok knekken på kortet mitt. Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Siden når ble "er ikke ufeilbarlige" til "gir dårlig service"? Mine erfaringer med Mamoz er at de rydder opp i eventuelt tull på en rask og grei måte. Som sagt; ring dem over helgen. Synes for øvrig det er latterlig å henge ut webshoper fordi de ikke har full bemanning i himmelspretthelgen. Hvis problemet ikke løser seg etter en telefon på mandag kan du overveie litt konstruktiv drittslenging, men det du gjør nå er bare patetisk. henger da ikke ut webutikken sier bare hva som har skjedd. Den ganga de ordna nytt kort var jeg veldig fornoyd selv om det tok litt tid Lenke til kommentar
OeO Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Sikter du til meg, så har jeg mer enn en dårlig erfaring med Mamoz, og det ender alltid opp med at jeg måtte ta støyten. Den ene gangen gjalt det noen minnebrikker, ved en senere anledning var det en strømforsyning som gikk dukken og som samtidig tok med seg hovedkortet mitt. De nektet å refundere hovedkortet, og butikken jeg kjøpte kortet fra har jo ikke noe med saken å gjøre, da det var varen fra Mamoz som tok knekken på kortet mitt. Hvis du kjøpte strømforsyningen etter forbrukerkjøpsloven strådde ikraft så har du krav på erstatning på følgefeil. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Vet det nå, men visste ikke det da... Tok knekken på mitt første NF7-s kort... Lenke til kommentar
Mamoz.no Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei! Jeg stiller meg like uforstående som deg til fakturaen du har motatt. Jeg har gått gjennom dette med mine kollegaer som alle synes det høres veldig rart ut og ikke kan huske å sendt noen faktura på en så gammel ordre. Siden jeg ikke vet hva du heter eller hvilken ordre det dreier seg om, kan jeg egentlig bare gjette meg til hva som har skjedd her. Kanskje er fakturaen på akkurat din ordre skrevet ut ved en feiltagelse. Da vi ikke har noe system for å sjekke manuelt hvilke faktura som blir skrevet ut, har sansynligvis alle faktura blitt pakket og sendt som normalt. Du vil sansyngligvis aldri få noe krav på denne fakturaen, men jeg vil gjerne få sjekket dette opp i mot systemet vårt for å være helt sikker. Jeg hadde satt pris på om du kunne sende meg en mail med navnet ditt til [email protected], eller ringe meg på 73 54 03 50, så skal vi nok finne ut hva som har skjedd. Med vennlig hilsen Martin Damm Laupstad Mamoz.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå