PioUs-JiN Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 hehe har samme lodde settet her.. og så fine leds jeg har som blinker om hverandre.. btw har funnet ut at du kan bruke de LEDsene til å feste på 12V i kabinettet funker fet Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2004 Fått tatt noen bilder av kassa: (trykk på bildene for større versjon) Loddesettet var knall det ja (Ihvertfall for den prisen), kanskje jeg kan modde det ene byggesettet inn i PC'en? (Lydgreia) Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 såg ut som du hadde gjort en bra jobb me lakken... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 fikk lyst til å lodde nå Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 Mja, lakken blei litt dårlig synes jeg da, merker ujevnheter når jeg stryker hånda over. Får aldri lakken helt slett Men men. Får se hvordan sidedøra blir, har ei hel uke på meg til å gjøre noe, så det burde gå fint. Håper jeg får ny aluplate til fronten denne uka også. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Er ganske spent på hvordan det kommer til å se ut til slutt!!! Lenke til kommentar
torgros Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Knallbra stå på *venter i spenning på update* Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 9. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2005 Nå er det vel på tide å gjøre meg ferdig! Har som sagt lakket ferdig sidedørene (som forøvrig skal tilpasses med et vindu .. sukk). Og jeg har fått ordnet meg med Aluminiumsverksted, hvor jeg kan kutte og tilpasse fronten. Det som kan bli vanskelig er fabrikasjonen av av/på knappen. Har jo nå en gammel sak dinglende ut av fronten, så jeg tror jeg skal bruke den, men jeg mistenker en litt stor knapp festet på denne ikke vil fungere. (En slags stor iMac knapp eller no). Tror jeg derfor må lage den litt mindre. max 2cm i diameter, kanskje mindre. Skal lære meg sketchup, så jeg kan få forklart ideene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå