mobil_brukeren Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hei.. skal begyne og kjøre cross nå.. er det noen som har no tips åg gi meg om hvordan jeg burde kjøre eller har no side der det står no bra tips? Takker Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 kjør fort og tren arma godt, jeg kan love deg du blir sliten Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 hehe det har jeg allerede skjønt da men liksom noe teknikk... eks. Presse bena mot tanken når man kjører så man ikke skal fyke frammover når man bremser og man får bedre kontroll man skal kunne sleppe henda og kjøre framover når man presser bena mot sykkelen for da er alt i ett;) sånne ting Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 når du nærmer det et hopp ALDRI slipp gassen før du er i lufta. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Len deg langt fremover når du skal ta starter. Lær deg riktig sporvalg. Tren balanse osv Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Balanse har jeg kjørt trial i snart 1 år.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ikke gå på trynet, det kan gjøre vondt Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Hehehe kjørte for første gang i går på bane ble jævelig sliten skal kjøre i dag også.. takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå