Nopileo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg har en ca 8 måneder gammel Fujitsu-Simens Amilo D800(?). I det siste har batteriet blitt utladet etter ca. et kvarters bruk. Når strømstatus viser omtrent 85% går den plutselig ned til 3-4%, og jeg må lade på nytt. Er det noe jeg kan gjøre for å få ordnet dette, eller må jeg skifte batteri? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Høres ut som et defekt batteri ja. Hvilken type batteri er det? Og skjedde dette over natta? Kan være du har ladet den det antallet ganger den tåler? Tror ikke nye batterier tåler men enn rundt 5-600 ladesykluser(?) Litt usikker på den siste. Lenke til kommentar
bollatex Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Prøv en kalibrering av batteriet. Det kan rette opp "minnefeil" i det, og gi full utnyttelse igjen. De fleste laptoper har mulighet til å kalibrere batteriet fra CMOS oppsettet. Sjekk manualen eller kontakt Fujitsu-Siemens for nærmere informasjon. B.T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå