JR Ewing Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Offspring var jo på toppen da.. Med Smash og Ignition.. Dessuten, Warlocks sin Mic Knights! Ah, minner.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 rargh, warlock herjet da! digger de enda! Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Rart at ingen har nevnt Nirvana, de herjet jo hitlistene på begynnelsen av 90-tallet. Men Kurt Cobain tok jo livet sitt i 93, eller var det 94? Husker ikke helt Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Toploader - Dancing in the moonlightWet wet wet - I feel it in my fingers Toploader - Dansing in the moonlight er fra 2000 hukommelsesvikt? Wet wet wet - "Love is all around" og ikke "I feel it in my finger" ellers vil jeg gjerne tilføye musikk på listen Whigfield - Saturday night CJ Lewis - Sweets for my sweet Pet shop boys - Go west Twenty 4 seven - Slave to the music Take that - Relaxe my fire Four non blondes - What's up Meat loaf - I would do anything for love Gompie - Alice (Who the xxxx is Alice) La Bouche - Be my lover Katrina &the wawes - Walking on sunshine Billy Idol - Hot in the city Gyllene Tider - Sommartider Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 RAGE AGAINST THE MACHINE (+ det første System of a Down albumet) Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Rart at ingen har nevnt Nirvana, de herjet jo hitlistene på begynnelsen av 90-tallet. Men Kurt Cobain tok jo livet sitt i 93, eller var det 94? Husker ikke helt Hehe! Helt enig! Hva med den gode musikken som oppsto i 90-tallet??? Pearl Jam, Radiohead, Pixies, Neil Young slo tilbake med Ragged Glory og ikke minst albumet Weld.....fy faen! Tror det er den mest spilte cd'en jeg har hatt gjennom tidene! Btw, Kurt Cobain tok livet sitt i april '94... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Den ondeste musikken som har blitt produsert er den plastik-pop-møkka som forpestet ørene mine da jeg gikk i 5.-7: Aqua, Toybox, Cartoons og sanger som Space Invaders, Tamagotchi etc. BRENN! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Green Day - Basket case, when I come around mm. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 nu-metalen kom. KoRn, Deftones og Limp Bizkit i spissen! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 rargh, warlock herjet da! digger de enda! Warlocks har alltid hatt høy status i cd-hylla mi. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Warlocks har alltid hatt høy status i cd-hylla mi. Var det de som hadde en cover av Beastie Boys sangen "You gotta fight for your right to party"? Eller hva den nå heter... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Isåfall har jeg ikke hørt den..! Tviler jeg på. Norsk undergrunnship-hop.. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Isåfall har jeg ikke hørt den..! Tviler jeg på. Norsk undergrunnship-hop.. Synes jeg mener at det var på en samle cd, husker ikke hva den het. Men jeg tror den ikke eksisterer lenger. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Metallica med The Black Album burde jo nevnes. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Madonna hadde vell en del Hits i 90-åra. Og hvis jeg ikke husker feil, så var vel Shaggy stor i en periode. "Mistah Bombastik, telefantastik " Lenke til kommentar
T.L Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Shaggy med boombastic. Bailando, husker ikke hvem som hadde den. Coco-jamboo, som jeg heller ikke husker hvem som hadde. Husker godt at jeg faktisk likte mye av det her drittet ,men det var på barneskolen . Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Bailando, husker ikke hvem som hadde den. Det var Equador, eller som de sa i musikkvideoen: EkvaDÅR! 90-talls-dance var vilt. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Vet ikke om noen har nevnet Venga Boys, de var jo "store" på den tiden. Jeg kommer også på en annen type, hadde en hit som het "Calcutta". Husker ikke hva han het, men kanskje noen av dere vet det? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Dr. Bombay! " " Endret 6. juli 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå