bleidd Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg vil gjerne ha min første laserskriver, og ser først og fremst etter en billig en. Den må gi minst "middels" antall utskrifter pr krone til tonerkassett også. Farge trenger jeg ikke. Har sett noen hos Elkjøp fra ca 1700,- men vet ingenting om laserskrivere. Noen som har erfaringer med noen slike? Helst under 4000,- Hva med multifunksjonslasere (trenger ikke fax da), er de dyre? Noen "rimelige" som anbefales? Gjerne under 6000,- om det er mulig. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg vil gjerne ha min første laserskriver, og ser først og fremst etter en billig en.Den må gi minst "middels" antall utskrifter pr krone til tonerkassett også. Farge trenger jeg ikke. Har sett noen hos Elkjøp fra ca 1700,- men vet ingenting om laserskrivere. Noen som har erfaringer med noen slike? Helst under 4000,- Hva med multifunksjonslasere (trenger ikke fax da), er de dyre? Noen "rimelige" som anbefales? Gjerne under 6000,- om det er mulig. På forhånd takk for svar! Virker som du er på jakt etter en kontormaskin og ikke noe som omhandler foto Skulle jeg anbefale en driftsikker laser så måtte det være f.eks OKI B 4200 som har en tonerkostnad på ca. 10øre/ark. Kanskje http://forum.hardware.no/ er den rette plassen og stille dette spørsmålet? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Hmm, du har nok rett. Trykket meg gjennom kategoriene på forum.hardware.no da jeg postet, og merket ikke at jeg kom inn under akam-delen. Skulle vel kanskje vært i Annet om hardware denne da... Takk for linken, den så fin ut, skal sjekke litt opp om den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå