Gå til innhold

Hva er så bra med filmene i reign of chaos?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De snakker nok om filmene som kommer i starten og slutten etter hver rase.

Ingame filmene er jo ikke noe og rope hurra for, for det er jo bare ingame.. (logisk nok :p )

Ja, jeg skjønner det. Men jeg syntes bare at det var så rart at han hadde skrytt så veldig av de filmene. Og jeg forstod det sånn at han skrøyt av filmene etter hvert slag.

Endret av yeaaaaaah

Du misforsto nok da. Med filmer er det faktiske "filmer" man mener ;) Det du referer til er ingame kuttscener. Filmene i War3 hadde en utrolig kvalitet for sin tid og er ennå ganske bra. Om ikke annet så titt på trærne i den siste filmen, eller bølgene og lysbruken i den første i TFT. Sjøl synes jeg at innholdsmessig er Starcraft sine bedre pga blandingen av action og humor, men det er liksom en episk ting over War3 sine (musikken står for mye av det seff) og sluttfilmen til orcs er rett og slett rå.

Endret av Monsoon
Jepp, WC3-filmene er helt fantastiske. Detaljnivået er enormt, og alt det andre, fra bygninger til mennesker, er ufattelig bra laget! :green:

Jeg venter bare i spenning på at Blizzard skal lage en "Warcraft the Movie", basert på disse animasjonene... :roll:

Blizzard brukte 1-2 år på CGI'en sin (de som har hodet litt med seg har lagt merke til at filmene i WC3 egentlig ikke er så forferdelig relevante), som varer i ca. 5 minutter sammenlagt. Skulle de lage en hel spillefilm på det så trur jeg ikke jeg hadde overlevd ventinga - bokstavlig talt. =)

Ja, den blei ganske stakkerslig, men på den andre sida kom det så ut av det blå at jeg syntes det var litt kult. Hele sekvensen var mangainspirert til de grader så det er antaglig sikta mot det asiatiske markedet :/ Men som Jay sier, det bare gjør at sluttfilmen skinner ennå mer. Den er sinnsyk

Jepp, WC3-filmene er helt fantastiske. Detaljnivået er enormt, og alt det andre, fra bygninger til mennesker, er ufattelig bra laget! :green:

Jeg venter bare i spenning på at Blizzard skal lage en "Warcraft the Movie", basert på disse animasjonene... :roll:

Blizzard brukte 1-2 år på CGI'en sin (de som har hodet litt med seg har lagt merke til at filmene i WC3 egentlig ikke er så forferdelig relevante), som varer i ca. 5 minutter sammenlagt. Skulle de lage en hel spillefilm på det så trur jeg ikke jeg hadde overlevd ventinga - bokstavlig talt. =)

Hehe, joda, tid hadde det nok tatt, men hvis Blizzard fikk støtte fra et filmselskap, slik at de kunne hyre flere folk til jobben, og derfor få jobben unnagjort fortere? :green:

Dessuten trenger ikke Blizzard å annonsere filmen før de er langt, langt, -langt- på vei. :green:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...