lolvik Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ble aldri noe svar på den >_> Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nei, selvfølgelig ikke. Sånn Lenke til kommentar
muminim Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 En ting jeg lurer på. Si at jeg har PC-en på et rent gulv uten tepper eller ull etc i nær heten med noe av gummi på meg (regnfrakk?). Kabinettet står på gulvet og jeg skrur opp sidene. Når du snakker om jording ved å ta hendene i metalramma til kabinettet, trenger strømforsyninga/og andre ledningar (internet, lyd) vere festet i PC-en eller kan jeg berre la PC-en stå på gulvet uten noe eksternt tilkoblet? Når det gjelder jording må jeg berre bruke en hand til arbeidet inni (ta kabler hit og dit)mens jeg nå og då tar i metalramma, eller skal jeg bruke en hand til arbeidet inni og jorde meg ofte/hele tida ved å ha den andre, ubrukte handa i metalramma? Har et spesifikt problem i at jeg skal for første gang gjøre noe inni PC-en, jeg skal sjekke om diskstasjons kablene er satt rett og eventuelt sette dem rett. Innebærer dette stor risiko for PC-en? Lenke til kommentar
Gestr Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Er det noen som har erfaringer med engangshansker? Nå er jeg kanskje litt vel paranoid, men har tenkt på hansker for å være helt sikker på ikke å få fett på komponentene. Men hvordan er det med engangshanskers antistatiske egenskaper? Hvis jeg har en antistatisk armlenke på vil engangshanskene da ha en innvirkning på armlenkens funksjon? Gestr - dårlig på fysikk Endret 1. desember 2010 av Gestr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå