Geforce Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Hei. Kjøpte meg her om dagen en in-dash 6" lcd skjerm til bilen min, men når jeg i dag skulle sette den i bilen så fikk jeg et lite problem, strømmen inn til skjermen er nemelig delt inn i 4 ledere. 1 grønn, 1 sort, 1 gul og 1 rød. Det som står i innstruksjonsboka er at (Står på engelsk) : Green to brakeing switch, Black to grounding, Yellow to ACC, Red to battery +12V. Skjønte at sort skulel til minus på batteriet og rødt til pluss, men de 2 andre er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal koble. Noen som vet har peilig hvordan jeg skal koble det? Takker for alle svar Endret 21. mai 2004 av Geforce Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Wild guess er brakeing switch er f.eks remoteugang på DVD-spilleren (om det er noe slikt på disse) og at ACC er til tenninga på bilen. Skal vel egentlig ikke gå an å se på film mens man kjører, så om du ønsker det så spørs det om du bare skal drite i ACC. Er sikkert noen andre her med mer peiling enn meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå