wil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 jeg har nå gleda meg lenge til å installere Fedora Core 2. fant tilfeldigvis Fedora Core 2 DVD Image på en side i går kveld, å lasta den ned. merkelig nok var den på 72 MB bare, men jaja tok den allikevel. da jeg hadde fått lasta den ned så åpna jeg image å der var det over 4 GB med Fedora. veldig mye pakka ned men. jaja så jeg venta til i dag med å brenne den ut på DVD. brenninga gikk fint, å jeg var glad når jeg fikk den ferdig. glad å lykkelig boota jeg fra cd`en under oppstart og oppdaga til min overalskelse at dvd plata faktisk boota. så fikk jeg beskjed om å velge språk for installasjonen. og tastur språk. når jeg kommer videre så står det at den ikke finner fedora cd plata. merkelig tenkte jeg, å prøvde brenneren. samme skjedde. noen tips om hva jeg kan gjøre? feil under brenningen kanskje? Lenke til kommentar
dvj Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Kanskje feilen er at en 72MB fil som blir til 4GB når den er 'pakket ut' er litt korrupt? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Du må ha lasta ned feil image, de fire cdene er på 2,05 GB tilsammen og dvdutgaven har sikkert omtrent samme størrelse. ftp://sunsite.uio.no/linux/fedora/core/2/i386/iso/ Jeg ser recue-cden er på litt over 70 mb, kan det være den du har fått fatt i? Lenke til kommentar
dvj Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 ftp://ftp.chl.chalmers.se/pub/fedora/linux/core/2/i386/iso/ DVD isoen her kan sikkert prøves ut, jeg ville sjekket om md5sum'en stemmet etterpå slik du ikke sløser vekk dvd-plater Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Ikke alle klienter takler den store filen. Jeg hadde samme problem når jeg nedlastet med en nettleser. Jeg prøvde FlashFXP og da fikk jeg korrekt størrelse på filen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ja, men hvis dette ikke går så bra nå da. jeg har alle 4 install isoene her også for sikkerhetskyld, så hvis dette ikke går, går det an å brenne alle 4 install imagene til en stor iso fil og deretter legge de på dvd? Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg la også merke til at på flere av mirror-sitene så hadde de den DVD fila på 72MB..... Noen som aner hvorfor? Den virker å være litt liten !! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 de fire cd-iso'ene er til fire cd'r... Bruk nero etc. Hvis du sitter på et linux-system, legg in k3b (hvis det ikke allerede ligger inne), start det og tools->cd->burn iso image en iso fil er innholdet på en cd/dvd kopiert bit for bit Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jau, det er browseren som har problemer med dvd-imaget. Sjekket størrelsen i smartftp og den viste 4,07 GB. Bruk browsern til å surfe med og en ftp-klient til å laste ned filer. Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Du har nok lastet ned feil... Lastet ned FC2-i386-DVD.iso i natt via torrent og denne er 4,2 GB Du kan laste alle iso'er her: http://torrent.dulug.duke.edu/ inkluderer MD5SUM Fikk ca 190 KB/s på min NGT linje. Enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå