*Magnus* Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hei.. driver på å laster ned Linux Mandrake. IGJEN!.. fordi sist gang var 2 av cd'ene ødelagt så isntallasjonen ble F*cka, men så hørte jeg fra en venn at jeg kunne laste ned en CD cheacker som scannet CD'en som den var i orden eller ikke. men jeg kan ikke finne noen.. er det noen som vet om det finnes ? å isaffal, skriv in linken her.... -Takker for alle svar Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Fra retningslinjene, §10: "... Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post." To timer og fem minutter er ikke fem dager... Skjerpings Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Skaff MD5-summene og sammenlign Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Fra retningslinjene, §10: "... Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post." To timer og fem minutter er ikke fem dager... Skjerpings ok. sorry Can u forgive me ? Gjorde det fordi jeg trenger hjelp ganke fort Endret 21. mai 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Skaff MD5-summene og sammenlign MD5, er det et programm som jeg kan scanne CD'ene med ? kan du gi med link isaffal ? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hvis du er på linux, har du det sansynelig vis inne. Windows: ikke spør meg. Måten du bruker det på er (i komandolinja): md5sum <navnet på iso-fila> etter en liten stund spytter den ut en lang rekke med tall og bokstaver. Hvis den er lik den rekka du finner i MD5SUMS fila i den mappa på den ftp-serveren du lastet ned isoene fra, er alt i orden! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 jeg kjørfer windows nå.. men trenger et program som Scanner på en måte cd'ene om de er skadet o.l hadde det problemet før.. da ble hele isntallasjonen av linux F*ucket.. så vil scanne de nå ( ny nedlastning seff ) FØR jeg starter å installere Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Dra ein google etter md5sum + windows Køyr den, og samanlign med md5 summen som er opgit der du lasta ned mdk. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Lasta ned herifra skaø jeg pakke inni lunix cd'en å kjøre fila jeg lasta ned ? så er jeg ferdig ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Fikk det til takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå