Gå til innhold

north lan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

koslig med en tønsberg gutt til dah, får håpe det blir no digg på ringshaugstranda i år... hmm, var ikke på northlan jeg, bare hørte fra noen folk som er eldre en meg at det hadde vært fett. var det ikke i slagenhallen a? visste ikke at de hadde hatt så stort underskudd, da burde de i så fall planlagt bedre...! ;) jaja, skal du på polar i høstferien a?

Lenke til kommentar
skal nok på polar eller globe til høsten..

*wheeeee* /me er admin på GlobeLAN ;)

 

 

NorthLAN er blitt "fryst ut" av det "proffesjonelle" LAN-partymiljøet fordi de....er langt fra proffesjonelle.....

 

De arrangerte stoooooort party to år på rad, og gikk voldsomt underskudd begge årene. Det siste store (2001) var jeg techcrew på, og det var mye som var litt..... uproft, uten at jeg husker mye av det og kan sette fingeren på noe spesielt. For deltagerne var det nok greit nok, men fra bak kullissene var det ikke så mye bra.

 

Internetten da (i slagenhallen) var trådløst 155Mbit, fordelt med 34Mbit til NIX (norge) og resten til utlandet.

Lenke til kommentar
skal nok på polar eller globe til høsten..

 

jo, NorthLAN vari slagenhallen.. underskuddet kom av internetten, de kjøpte en 34mbit trådløs linje til over 50000 kr...

 

hvor gammel er du a?

oki, kjipt da... hadde vært fett om det kom igjen men jaja... :dontgetit: skal på polar i vært fall, gleder meg no jævli... clanen holder på å trene nye taccs nå så det skal bli fett å se hvor langt vi kommer! ;) er bare 14 jeg... hehe :p

Lenke til kommentar
skal på polar i vært fall, gleder meg no jævli... clanen holder på å trene nye taccs nå så det skal bli fett å se hvor langt vi kommer! ;)

På polar kommer du nok langt, siden det ikke finnes gamere der omtrent..... Polarparty holder på samme greia med "Polar er et dataparty, og ikke et LAN; gamere vil vi ikke ha", idiotisk spør du meg (uten at jeg er noen gamer)

Lenke til kommentar
skal på polar i vært fall, gleder meg no jævli... clanen holder på å trene nye taccs nå så det skal bli fett å se hvor langt vi kommer!  ;)

På polar kommer du nok langt, siden det ikke finnes gamere der omtrent..... Polarparty holder på samme greia med "Polar er et dataparty, og ikke et LAN; gamere vil vi ikke ha", idiotisk spør du meg (uten at jeg er noen gamer)

visste ikke at de hadde sagt det... litt teit egentlig siden de har flere compoer :dontgetit:

Lenke til kommentar
De har flere compoer, men satsninga er ikke på gaming. kan bl.a. nevne at de på CS-compoen for et par ganger siden skulle ha 5000 i CS-compoen (eller.no sånt), og det endte med at vinnerne dro hjem med et par kasser med colabokser......

fy faen! da hadde jeg vært passe pissed ass, ikke faen om jeg ville kommet hjem drassene på en masse cola... :p det kunne dem faen meg spart seg, men når var dette? tror ikke dette vil skje igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...