ihellem Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg henviser til artikkelen om tachometeret som er linket opp mot http://www.overklokking.no/casemods/tachometer/index3.html og der er det sagt at Microplex har det til kr. 640,-. Men hvorfor har ikke de det lagt ut på sidene sine?? Kan noen si meg enten hvorfor det er linket opp til noen som ikke har det?? Eller gi meg en grei forklaring på hvordan jeg kan gjøre det selv.. Takk til de som kan hjelpe meg. Ingar Hellem Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 de hadde det før, kanskje de er utsolgt Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Dem er utsolgt og dem skal ikke ta inn flere Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 schipern! jaja.. motorsykkelkabinett-ideen gikk hjem til Mr. 666, så nå er det en mer space'a ide i hodet mitt.. og da passer det ikke helt med "analogt" speedometer Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 syn:( hadde lyst på den jeg oxo... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 heh.. få i gang en underskriftskampanje så tar de den sikkert inn hvis det er nok interesse Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 eller alle kan bare maile microplex og spøre om de kan ta inn noen som som jeg har gjort Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 jeg trur dem tok den bort for den koster sykt mye+jeg trur ikke salget av den var så sykt stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå