Svin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 - Samuel L. Jackson - Robert DeNiro - Daniel Day-Lewis - Ralph Fiennes Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Synes Russell Crowe spilte en meget god rolle i "A Beautiful Mind"! [ironi] for han var jo SÅÅÅÅ dårlig i "gladiator"[/ironi] Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 1. David Duchovny (X-files) 2. Nicholas Cage (The Rock) 3. Jack Nicholson (The shining) 4. Anthony Hopkins (Hannibal) 5. Richard Dean Anderson? (Mcern) Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jenna Jameson. Tror ikke du får Johnny Depp til å smile med en 20cm stor kuk i ræva Neida, vil nok også si at Johnny Depp er en av de bedre..... Sinnsykt mye bra filmer fra den mannen jenna tar ikkje kuken i 2'en på film ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jenna Jameson. Tror ikke du får Johnny Depp til å smile med en 20cm stor kuk i ræva Neida, vil nok også si at Johnny Depp er en av de bedre..... Sinnsykt mye bra filmer fra den mannen jenna tar ikkje kuken i 2'en på film ^^ du vet altfor mye om porr.. btw: visste det jeg og, takk Ali G! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 jenna tar ikkje kuken i 2'en på film ^^ du vet altfor mye om porr.. btw: visste det jeg og, takk Ali G! Syke folk... Syke, syke folk! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 - Sean Connery, rart ingen nevner han - Edvart Norton, skuespiller-talent som få! - Robert De Niro Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hmm....ingen som har nevnt Matt Damon enda....? Fantastisk skuespiller. Er jo bare å nevne filmer som Good Will Hunting, The talented Mr. Ripley, Rounders, The Bourne Identity. Snart kommer Ocean's 12 og The Bourne Supremacy. Gleder meg. Colin Farrell har jeg også sansen for. Flink fyr. mvh Pantera Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Først mine to Sean's: Sean Penn og Sean Connery Så mafiakameatene: Marlon Brandon, Robert De Niro og Al Pacino Faren til den mer kjente sønnen: Martin Sheen disse er vel et par av de beste. Klarer ikke å sette de opp mot hverandre. Beklager. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Martin Sheen Så er det jo spørsmålet: Hvem var flinkest; Martin i Apocalypse Now eller Charlie i Platoon? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hehe. dårlig gjort å sammenligne far og sønn. Jeg setter dog 10 kroner på at de eldste er best! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Først mine to Sean's: Sean Penn og Sean Connery Så mafiakameatene: Marlon Brandon, Robert De Niro og Al Pacino Faren til den mer kjente sønnen: Martin Sheen disse er vel et par av de beste. Klarer ikke å sette de opp mot hverandre. Beklager. Connery funker kun i Bond-filma. Teit skuespiller imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Connery funker kun i Bond-filma. Teit skuespiller imo. Second that. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Huff.. er så mange gode at det er vanskelig å nevne noen få. Men de jeg synes bør få navnet på papiret er: Morgan Freeman Robert De Niro Samuel L Jackson Tom Cruise og seff.. Adam Sandler! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Second that. kremt... Time Bandits (1981) Zardoz (1974) Untouchables, The (1987) Rising Sun (1993) Dragonheart (1996) (stemmen til Draco) Name of the Rose, The (1986) Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Johnny Depp Samuel L. Jackson Mel Gibson Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kaster opp en heller ukjent skuespiller jeg: Tadanobu Asano. Han har spilt i disse filmene. Zatôichi (Gennosuke Hattori) Ruang rak noi nid mahasan [aka. Last Life in the Universe] (Kenji) Koroshiya 1 [aka. ichi the killer] (Kakihara) Dette er de filmen jeg har hatt gleden av å se han i. Og jeg kan ikke gjøre annet enn å ta av meg hatten for denne geniale (ukjente?) skuespilleren fra Japan. Rollen hans som Kakihara i Koroshiya 1 [aka. ichi the killer] passer han perfekt. Det er en av de sterkeste tolkningene jeg har sett så langt. At han ikke vant Oscar for den er ikke annet enn en skandale. (Tror slike filmer aldri kommer til å vinne gjennom pga. av deres innhold... quote Metallica: "Sad But True"! ) Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 nicole kidman - the hours - the others - days of thunder - moulin rouge! - practical magic - dogville - to die for - eyes wide shut Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Vil ha med ei nydelig tysk kvinne her jeg: Franka Potente Med filmer som: Anatomie Anatomie 2 Mer, La Try Seventeen Bourne Identity, The Storytelling Blow Krieger und die Kaiserin, Der og selvfølgelig Lola rennt på samvittigheten er dette en fantastisk skuespillerinne. Håper hun lykkes like godt i Hollywood som hun gjorde i Tyskland. Gleder meg til å se henne i The Bourne Supremacy. Kaster inn et bilde av henne og jeg: (fra Lola Rennt) Endret 5. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hm, veldig vanskelig.. Syns den godeste mr.Depp er en god skuespiller. Samme med Robert DeNiro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå