Gromle Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Den beste er jo han med alle tattisene som (nesten) bestandig dør i filmene. Han er vel mexicaner tror jeg. Var med i begynelsen av Once Upon a Time in Mexico og Desperado +ett utall andre filmer. Og hadde vel en ganske stor birolle i Animal Factory, en film som han faktisk IKKE døde i Edit: Danny Trejo het han. Endret 24. mai 2004 av Gromle Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ingen som har nevnt Sean Connery? "Frankly my dear, i don`t give a dam" Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Yes, jeg trur han er med i fargo og ja... han er også "crazy Eyes" i Mr.deeds. Steve Buscemi!!1!!1!11!!!11oneoneoneone han er så genial... jeg mener den beste rollen hans var i en av de dårligste filmene han har vært med i, nemlig ConAir. Men også Fargo is the 1337 Skal ærlig innrømme at Steve Buscemi får alt for lite kred i forhold til det han fortjener! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Den beste er jo han med alle tattisene som (nesten) bestandig dør i filmene. Han er vel mexicaner tror jeg. Var med i begynelsen av Once Upon a Time in Mexico og Desperado +ett utall andre filmer. Og hadde vel en ganske stor birolle i Animal Factory, en film som han faktisk IKKE døde i Edit: Danny Trejo het han. Søskenbarnet til Robert Rodriguez, derfor alle rollene i filmene hans. Straight outta San Quentin... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Skal ærlig innrømme at Steve Buscemi får alt for lite kred i forhold til det han fortjener! Jepp... Sinnsykt flink den mannen Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Skal man nevne personer som har preget filmhistorien? Jack Nicholson fra the Shining, trenger jeg nevne flere filmer? Han er skummel... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Johnny Depp. Er ikke tvil en gang. *masse filmer* Enig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 To i tillegg til andre som er nevnt her (som Johnny depp, Steve buscemi, brad pitt, kevin spacey, ed norton, and so on): Willem Dafoe Gary Oldman Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Alle som er nevn hittil (med unntak av noen få (Britney og Mariah bl.a)). Tom Cruise har noen gode filmer i sekken sin. David Duchovny spiller jo også bra i X-Files, synes jeg. Tim Robbins leverer i The Shawshank Redemtion. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Dere som nevner Tom Hanks, har dere ikke sett Apollo 13 ? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 -Robert De Niro -Al Pacino -Chazz Palminteri -Marlon Brando -Brad Pitt -Tim Robbins -Andy Garcia Gidder ikke liste opp alle filmene dette er basert på da dette blir for mye jobb Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ser ikke at noen har nevnt Shean Conery ...Er litt i tvil om hvordan det skrives... Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ser ikke at noen har nevnt Shean Conery ...Er litt i tvil om hvordan det skrives... Det er vel Sean Connery, hvis ikke du mener den mindre kjente Shean Conery Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Dere som nevner Tom Hanks, har dere ikke sett Apollo 13 ? Jo, og den er dødskul. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Dere som nevner Tom Hanks, har dere ikke sett Apollo 13 ? Jo, og den er dødskul. Second, den eier. Siden jeg først har begynt et nytt innlegg: Road to Perdition, Forrest Gump, Band of Brothers, Saving Private Ryan, The Green Mile, Toy Story og Catch Me If You Can Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 The Ladykillers, The Terminal... og til jul: The Polar Express, en dataanimert film basert på en populær barnebok i USA. Traileren er meget imponerende visuelt sett... vet ikke hva storyen er. Er noe med et tog ihvertfall. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 1. Benicio Del Toro 2. Johnny Depp 3. Sean Penn 4. Edward Norton 5. Al Pacino Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jau ingen som har i det hele tatt tenkt på Chapplin? (*Host-McCarthy-tiden-Host*) De som vet litt om Chapplin vet hva jeg snakker. Connery er også kjempeflink. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Ed Harris, han gjør aldri en dårlig rolle, gjør til og med dårligere filmer seerverdig, bare se "Radio". Det er bare å se hans 5 minutter i "Just Cause" så skjønner du hva som bor i ham. Ellers er "The Abyss" hans beste prestasjon. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Synes Russell Crowe spilte en meget god rolle i "A Beautiful Mind"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå