Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har sansen for Kevin Spacey, jeg. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hmm.... vet ikke helt hvem jeg liker best.. men disse er kanskje favorittene mine: Harrison Ford (han spilte utrolig bra i Star-wars filmene samt Indiana Jones filmene. Morgan Freeman (Fanget i mørket, Frihetens regn....) Samuel L. Jackson (Forhandleren, S.W.A.T) Robert De Niro (copland, analyze this og analze that, Hjortejegeren) Dette var noen samt noen av filmene... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Mange gode forslag, men er mest for Rober DeNiro, Chris Walken. Begge gjorde enormt gripende roller i Deer Hunter, og har alltid gitt det lille ekstra til de filmene de har vært med i! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Red Alert theme - Crush Feilpost ? Hørtest jo ut som en god skuespiller det Aiai...var litt for seint den kvelden ' når eg først har laga denne posten kan eg legge på at Morgan Freeman er min no.1 Endret 23. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Tom Hanks, Tom Hanks og atter Tom Hanks Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det er nok meget jevnt løp mellom Tom Hanks og Robert De Niro... når det gjelder rene skuespillerprestasjoner så kommer ingen opp mot dem. Unntatt muligens Morgan Freeman. Han var god i blant annet The Shawshank Redemption. Og la meg bare slenge med Sean Penn. Mannen vet ikke hva en dårlig rolletolkning er for noe rart... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Det er nok meget jevnt løp mellom Tom Hanks og Robert De Niro... når det gjelder rene skuespillerprestasjoner så kommer ingen opp mot dem. Unntatt muligens Morgan Freeman. Han var god i blant annet The Shawshank Redemption. Og la meg bare slenge med Sean Penn. Mannen vet ikke hva en dårlig rolletolkning er for noe rart... Veldig enig, Sean Penn får til alt... Holder jo fortsatt en finger på Hanks, men vil også si at Travolta får det til... Når det gjeld kvennfolk mener eg Jodie Foster (Silence of the Lambs, Contact) er best Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 John Malkovich: -In the line of Fire -Rounders -Being John Malkovich -Places in the heart (har ikke sett den, man han vant en Oscar for rollen) Det som jeg sysn er bra med JM er at han også spiller teater, noe jeg anser som langt mer krevende enn film. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Mange gode. Liger blant annet også Robin Williams (Alt omtrent. Dead Poet Society, Jumanji, etc.) Woody Harleson (Natural Born Killer, Palmetto, Reservoir Dogs etc.) Brad Pitt (Seven, snatch, fight club etc.) Morgan Freeman ( Dreamcatcher , "Fanget I mørket" , Seven etc.) Samuel Jackson ( Shaft, 51st state og mye annet som jeg ikke kommer på nå) Eddie murphy ( Beverly Hills cop, showtime, Metro, 48 hours, og den med "prinsen" som jeg ikke husker navnet på nå. Endret 24. mai 2004 av Beistet Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Siden Wh1te har nevnt Jonny Depp og EJH har nevnt Sean Penn så faller valget på *trommmevirvel* Benicio Del Toro 21 grams (2003) Traffic (2000) Snatch (2000) Fear and Loathing in Las Vegas (1998) The sual Suspects (1995) for å nevne det som er interessant btw : Å foreslå Brad Pitt (en favorite her også men han har gjort så mye møl) uten å nevne 12 monkeys er idioti Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 btw : Å foreslå Brad Pitt (en favorite her også men han har gjort så mye møl) uten å nevne 12 monkeys er idioti Absolutt enig. Gikk litt for istad ettersom jeg måtte tilbake til skolen. Men Seven og Fightclub rollen hans er vannvittig god. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 btw : Å foreslå Brad Pitt (en favorite her også men han har gjort så mye møl) uten å nevne 12 monkeys er idioti Har ikke sett 12 monkeys Men vi kan jo legge den til selvom Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Vil absolutt si at, foreldre generasjonen (blir litt dumt og si det slik menmen) vil den beste skuespillern være Robert de Niro, men denne generasjonens må være Johnny Depp, ellers ville jeg si "han som er med i så utrolig mange filmer men aldri har hovedrollen, var blant annet med i reservoir dogs og little nicky og big daddy og så utrolig mange ganster filmer og alt det er av bi roller" har alltid vært utrolig bra. bare synd jeg ikke husker navnet. Btw wh1te: Fin liste av filmer du hadde der, nevnte vel 4 av mine topp 10 filmer der. Bra smak du Endret 24. mai 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Vil absolutt si at, foreldre generasjonen (blir litt dumt og si det slik menmen) vil den beste skuespillern være Robert de Niro, men denne generasjonens må være Johnny Depp, ellers ville jeg si "han som er med i så utrolig mange filmer men aldri har hovedrollen, var blant annet med i reservoir dogs og little nicky og big daddy og så utrolig mange ganster filmer og alt det er av bi roller" har alltid vært utrolig bra. bare synd jeg ikke husker navnet. Btw wh1te: Fin liste av filmer du hadde der, nevnte vel 4 av mine topp 10 filmer der. Bra smak du Han som har tenna litt på trøkk og spiller i Fargo også ? Hvis, det er vedkommende; Ja. Han er også god. Edit: Fett navn Kjetil. Endret 24. mai 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Yes, jeg trur han er med i fargo og ja... han er også "crazy Eyes" i Mr.deeds. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Yes, jeg trur han er med i fargo og ja... han er også "crazy Eyes" i Mr.deeds. Steve Buscemi!!1!!1!11!!!11oneoneoneone han er så genial... jeg mener den beste rollen hans var i en av de dårligste filmene han har vært med i, nemlig ConAir. Men også Fargo is the 1337 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Benicio Del Toro21 grams (2003) Traffic (2000) Snatch (2000) Fear and Loathing in Las Vegas (1998) The sual Suspects (1995) for å nevne det som er interessant Enig! Konge skuespiller som har gjort det meget bra i de filmene som han har vært med i. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Uten tvil: Samuel L. Jackson Spesielt i Pulp Fiction............................................ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå