Clone baby Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hei, jeg lastet ned ett musikk album men det viste seg att alle trackene var i en stor mp3, og da lurer jeg på hvilket program jeg kan kutte mp3'en opp slik att jeg får de i enkeltvis isteden for en stor, noen som vet om ett slikt program? Lenke til kommentar
vegardf Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Nå er ikke jeg noen ekspert på dette området, men skulle tro adobe audition, som jeg bruker til å redigere radioinnslag etc, skulle kunne fungere til noe slikt. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Prøv Audacity. Gjør det samme som Audition/CoolEdit, men mangler noen støyrensingsfiltre og noen andre funksjoner, men Audacity er gratis. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Prøv Audacity. Gjør det samme som Audition/CoolEdit, men mangler noen støyrensingsfiltre og noen andre funksjoner, men Audacity er gratis. Vær klar over at det kan oppstå problemer ved å bruke denne sammen med Norton AntiVirus og Norton Protected Recycle Bin: Known incompatibilities: Audacity has been reported to not work with Norton Protected Recycle Bin. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vanligvis følger det med en *.cue fil med disse store mp3-filene. Det finnes egne mp3-splitteprogrammer som er laget akkurat for denne oppgaven. De krever cue-filer. Søk på google etter mp3splitter eller lignende. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Known incompatibilities: Audacity has been reported to not work with Norton Protected Recycle Bin. Mulig det. Jeg har iallefall ikke hatt det problemet. (Men så bruker jeg Sound Forge for det meste.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå