stol Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) jeg er ute etter et skjerm kort med 4 video innganger. den brukes til overvåking på jobben. eller om det finnes et hovedkort som støtter 4 tv kort? Endret 21. mai 2004 av stol Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) alle HK med 4+ pci porter bør vel støtte det, om du finner et skjermkort med det er heller tvilsomt, da må du heller se etter noe som er spesielt konstruert får sånne behov Endret 21. mai 2004 av Spirre Lenke til kommentar
stol Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ja. hvis man setter inn 4 tv kort er da mulig å få tatt opp fra alle4? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Så et kort på clasern med 4 rca-innganger for noen år siden. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hvis du har programvare så skulle jeg tro det hvis jeg var deg hadde jeg først å fremst bytta ut topic på denne tråden så folk faktisk forsto hva det gjaldt, og så kan det kanskje være en ide å snakke med noen butikkfolk som driver med sånt som dette, jeg har en mistanke om at akkurat dette er det ikke så alt for mange her inne som har god peiling på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå