Gå til innhold

Gutter på tur..

Marvil

Anbefalte innlegg

Aner ikke om dette er noe gullkorn, men jeg syns den er ganske bra, og det er et så godt ekesmpel på hvordan det er..:)

(Ganske lenge siden, og sann historie)

Det var en gang to gutter som skulle på rypejakt. De hadde jo knapt sett en rype før, men på jakt, det skulle dem. De rusla og gikk og klarte til slutt å få fanga seg ei rype på en måte. Stolte så dem var ble det selvsagt litt krangling med hvem som skulle bære rypa hjem, siden de kunne komme til å møte på noen mennesker på veien hjem. De fant ut at de kunne bære den hver sin gang like lenge. Da de var kommet godt på vei møtte de en mann. Han kjente tydeligvis guttene og visste at de ikke hadde spesielt mye kjennskap til ryper. "Ja, men den har jo bare to ben", sa mannen. Forskrekka som dem ble, så sa han som ikke bærte rypa; "Næh, den hadde nå ivertfall 4 ben når jeg bærte den!"..

Hihi, det er lissom så tatt på kornet..;)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:dontgetit: Forsto den ikke.

Seriøst..?

De var på rypejakt. De fanget hva de ihvertfall trodde var en rype. Mannen klager over at rypen har to bein (ryper har jo to bein!). Ene fyren mener rypa hadde fire bein da han bærte den.

:dontgetit:

:hrm:

Kan ikke bare forklare den da?

Lenke til kommentar
Pssst ! mannen ville bare trekke opp guttene og avsløre hvem som visste hva om rypene

Det var egentlig det jeg først tenkte at skulle være spøken. Men det var en så inni skauen umoro at jeg forkastet den ideen.

;)

Vel, det blir din mening. Jeg syns den var ganske morsom..

Hvem som visste hva om rypene, vet jeg ikke om blir helt rett å si, men fanden det er vanskelig å forklare.. Det er lissom bare tatt helt på kornet.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Pssst ! mannen ville bare trekke opp guttene og avsløre hvem som visste hva om rypene

Det var egentlig det jeg først tenkte at skulle være spøken. Men det var en så inni skauen umoro at jeg forkastet den ideen.

;)

Vel, det blir din mening. Jeg syns den var ganske morsom..

Hvem som visste hva om rypene, vet jeg ikke om blir helt rett å si, men fanden det er vanskelig å forklare.. Det er lissom bare tatt helt på kornet.

Jepp ! den andre gutten ville jo være liksom bedre enn den som hadde rypen

med bomma litt da.

Offtopic, jeg er grønn av missunnelse pga. avataren din :green:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Jepp ! den andre gutten ville jo være liksom bedre enn den som hadde rypen

med bomma litt da.

Offtopic, jeg er grønn av missunnelse pga. avataren din :green:

Hehe, ja akkurat. Det er lissom det at man skal være bedre og tøffere enn de/den andre, men av og til skjærer det ut og går helt feil vei..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...