bazzo Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hvordan kan jeg implementere html i denne, f.eks. en link eller bold o.l. $BlaBla .= "dsf sdkjf sdl øksd fskld fsdfl ksdlk jsd"; Lenke til kommentar
LoS Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 $BlaBla .= "<strong>dsf sdkjf sdl øksd fskld fsdfl ksdlk jsd</strong>"; sånn mener du? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 $BlaBla .= "<strong>dsf sdkjf sdl øksd fskld fsdfl ksdlk jsd</strong>"; sånn mener du? eh.. Testet det, men da skrev den bare: <strong>dsf sdkjf sdl øksd fskld fsdfl ksdlk jsd</strong> leste det en plass, husker så vidt at det var noe slik $BlaBla .= "dfgdf gf gdfg */<b>dfdfg</b>/* xcvbcvb"; Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 ehh... hva er egentlig problemet? det er bare å avslutte phptaggene... <?php # phpkode(); ?> <b>ren html</b> <?php # mere phpkode(); ?> <i>litt til html</i> Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Scriptet skal sendes til en mail.. eks. $UserMessage .= "sdfsdf sdfsdf sdf sdf\n"; $UserMessage .= "sdfsdf sdfsdf sdfdf sdfsdf sdfsdf\n"; $UserMessage .= "dsfkjsdf sdlkjfsdf sldøkf sdfl\n"; mail("$Email", "hei og hå", $UserMessage, "From: $UserName"); Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 du må ha med en header for å sende htmlmail htmlmail er en uting!! Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) du må ha med en header for å sende htmlmail htmlmail er en uting!! var ikke det jeg ville ha svar på Endret 21. mai 2004 av bazzo Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 du må ha med en header for å sende htmlmail htmlmail er en uting!! var ikke det jeg ville ha svar på Poenget var vel at du må ha en header for at det skal funke med html i mail! Prøver du det jeg skrev i en vanlig string som ikke har noe med mail å gjøre så skal den funke. Torbjørn nevner at du må ha en header for å sende mail som inneholder html så vidt jeg veit er <b> og <strong> html og da må du lage en header som sier at det er html mail, ikke bare vanlig tekst. Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 du må ha med en header for å sende htmlmail htmlmail er en uting!! var ikke det jeg ville ha svar på Poenget var vel at du må ha en header for at det skal funke med html i mail! Prøver du det jeg skrev i en vanlig string som ikke har noe med mail å gjøre så skal den funke. Torbjørn nevner at du må ha en header for å sende mail som inneholder html så vidt jeg veit er <b> og <strong> html og da må du lage en header som sier at det er html mail, ikke bare vanlig tekst. OK, sorry!! Er ny i php. hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg prøvde å finne litt info med å Google, og på phpbuilder.net, men fant ikke noe særlig. Har du lett litt rundt? Er det absoutt nødvendig å bruke html mail? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg prøvde å finne litt info med å Google, og på phpbuilder.net, men fant ikke noe særlig. Har du lett litt rundt? Er det absoutt nødvendig å bruke html mail? tja,... må ikke bruke html, men tenkte jeg skulle utheve noen ord i teksten og kansje sette inn et par linker. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1; Noe sånt? EDIT: http://www.minlilleverden.net/art/art.php?artid=21 Endret 22. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Content-Type: text/html; charset=iso-8859-1; Noe sånt? EDIT: http://www.minlilleverden.net/art/art.php?artid=21 hmm. . Takk. Skal teste det. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg prøvde å finne litt info med å Google, og på phpbuilder.net, men fant ikke noe særlig. Har du lett litt rundt? Er det absoutt nødvendig å bruke html mail? tja,... må ikke bruke html, men tenkte jeg skulle utheve noen ord i teksten og kansje sette inn et par linker. de fleste epostklienter kjenner igjen linker i vanlig tekst-mail også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå