Gå til innhold

Når kommer Axim X30 til Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

GeeZ..

Jeg var akkurat hos telekiosken, de brukte www.unlock.no for å finne

ut hvor mye de skulle ha for en mobil :-)

"Lag opplåsningskode:"

så det er vel påtide å begynne å ta betalt :-)

Lenke til kommentar
Geez..

Har du sett på Qtec2020 ?

Du har kanskje noen kkomentarer på 2020 vs x30 ?

Og, er pocket pc mobile det samme os'et bare med tillegg av mobil funksjonalitet ??

Kim

Qtec 2020 er jo rå, men til hvilken pris... :cry:

Mobile edition er vel akkurat det samme ja, bare med mobil funksjon. Men X30 har Second edition, og der er det noen nye funksjoner som f.eks landskap modus, som gjør at du kan snu bildet 90 grader. Det er mye bedre når du skal lese websider, excel ark og slike ting.

Telekiosken brukte unlock.no til å finne ut hvor mye de skulle ha for en mobil? Jeg er klar over at mange bedrifter/mobil-sjapper bruker min webside i sin virksomhet, og det er selvsagt litt irriterende siden jeg gjør det helt gratis... :no:

Jeg bestilte X30'en på tirsdag i forrige uke, og konkluderer med at Dell.no trolig er norges dårligste webshop. Ingen informasjon, ikke en gang ordrebekreftelse får du. Jeg betalte med kredittkort, og i følge dem skulle det da bare ta timer før ordren ble sendt til produksjon. Men den gang ei. Det gikk over en uke før de i det hele tatt reserverte penger på kontoen min, og det er statusen enda. Sendte mail til support i begynnelsen av uken og lurt på hva de drev med, men har ikke fått svar enda. Jeg gir dem i morgen også før jeg ringer dem. :mad:

Hvis den støtter bluetooth audio er nok det mulig, men jeg tviler egentlig litt på det. Men hva er egentlig poenget med å bruke den som telefon, når du allikevel har mobilen i nærheten? :p

Jeg kan imidlertid bruke den som hustelefon om ikke så alt for lenge. Har IP-telefoni fra Telio, og de skal lage en "softphone" tilgjengelig for PC og PDA, som gjør det mulig å ringe fra enheter som er tilkoblet internett via LAN/WLAN :D

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Jeg bestilte X30'en på tirsdag i forrige uke, og konkluderer med at Dell.no trolig er norges dårligste webshop. Ingen informasjon, ikke en gang ordrebekreftelse får du. Jeg betalte med kredittkort, og i følge dem skulle det da bare ta timer før ordren ble sendt til produksjon. Men den gang ei. Det gikk over en uke før de i det hele tatt reserverte penger på kontoen min, og det er statusen enda. Sendte mail til support i begynnelsen av uken og lurt på hva de drev med, men har ikke fått svar enda. Jeg gir dem i morgen også før jeg ringer dem.  :mad:

Bestillte en X30 forrige onsdag (på tlf) gjennom jobben, og pakkesporingen viste at den kom til alnabru i dag morges, så da har jeg den forhåpentligvis i morgen :)

Aldri bestillt noe på web'en til dell, bruker alltid tlf eller mail til en fast selger som vi har hos dell. Ville også tro at jeg som privatperson kan ringe og bestille varer hos de...

Lenke til kommentar

Glemte å skrive her at jeg har fått den.

Bestilte 25. mai

Fikk den 15. juni.

Det gikk jo for pokker meg nesten en måned fra jeg bestilte til jeg fikk den! :realmad:

Dette tror jeg ikke er et engangstilfelle eller, siden det tok enormt lang tid sist gang jeg bestilte hos Dell også.

Men det var værd ventingen. Dell Axim X30 rocker jo helt villt! Skjermen er skremmende bra, dem er liten, lett og ikke minst slank. Og akkurat nå legger jeg inne en playlist som gjør at jeg har tilgang til over 40GB med musikk! Riktignok kun I og rundt huset jeg bor i, siden jeg spiller MP3'ene fra en PC over WLAN :D

Har ikke prøvd videoavspilling enda, men er litt mer redd for at det kan hakke litt...

Lenke til kommentar
Glemte å skrive her at jeg har fått den.

Bestilte 25. mai

Fikk den 15. juni.

Det gikk jo for pokker meg nesten en måned fra jeg bestilte til jeg fikk den!  :realmad:

Dette tror jeg ikke er et engangstilfelle eller, siden det tok enormt lang tid sist gang jeg bestilte hos Dell også.

Var veldig lenge å vente ja... Foreslår at du ringer og bestiller neste gang... :thumbup:

Bestiller endel gjennom jobben fra dell, og har vel skjedd 2-3 ganger siste 3 årene at det ikke kommer innen de angitte 10 virkedagene som dell oppgir som leveringstid...

Som oftest har vi det etter en drøy uke.

Veldig fornøyd med X30'en jeg også! :D

Lenke til kommentar

Jeg venter fortsatt :thumbdown:

Bestilte via tlf ca. den 1/6-04

Har forventet levering i morgen, men jeg vet at den fortsatt

bare ligger i Danmark, og venter på INGETING !

Ingen hos dell vet hvorfor, og ingen klarer o "trigge" noe så den blir sendt !!

Fikk dere med cradlen ved levering, eller kommer den ettersendt ?

Vill ha, Vill ha, vill haaaaaaaaaaaa Nåååååååå :dribble:

Lenke til kommentar

Bestilte en Axim x30high på mandag og etter å ha lest i dette forumet og det Amerikanske begynner jeg nesten å angre. At det i det hele tatt går ann å drive webshop med så dårlig service. Vi må rett å slett være dumme som handler hos dem.

Handler en del i andre webshoper i Norge og verden forøverig. Minutter etter at jeg levere en bestilling får man ordrebekreftelse på epost. Har til dags dato ikke hørt noe fra Dell. At det skal ta 5 virkedager for å få sendt en ordrebekreftelse er rett å slett utrolig.

Toppen er jo at de ikke greier å sende alle delene i bestillingen i en pakke, men må vente i uker etterpå for å få synkkabler og annet som skulle vært i pakken. Noen bør helt klart lære Dell noe om logistikk.

HP kommer jo snart med sin 4700 som har SE. Får jeg den raskere bruker jeg angreretten på Aximen.

Arne M.

Lenke til kommentar
Soft  Skrevet 17/06/2004 : 19:06
Fikk bekreftelse på at den er sendt, så sjekker jeg og det er ladestasjonen!!!!!! og ikke Aximen som kommer!!

Lurte ikke du på om ladestasjonen ble ettersendt. :D

Jeg lurer ennå. Hvorfor handler man fra Dell ???? :no::hmm:

Arne M.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...