Gå til innhold

Forhåndsbestilling av S.T.A.L.K.E.R

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har blitt nevnt utallige ganger at Play.com's priser har innbakt frakt :) Det er en av grunnene til at de er så voldsomt populære. Jeg kjøper filmer og musikk der hele tiden.

Som allerede nevnt, t.o.m. med moms blir prisen veldig lav. Kjempebra! :w00t: Skal garantert kjøpe det derfra!

Lenke til kommentar

det var på tide at stalker vart lagt ut for forhandbestilling. personleg vil eg vente til spelet har gått gull (det høyres utroleg dumt ut på norsk) ikkje fordi eg tvilar på spelet, men fordi det betyr ulykke vist eg forhandsbestiller eit spel der utgivelse datoen ikkje er 100 % fastsatt (gjer eg dette så vert det bare utsatt i evigheter)

Lenke til kommentar

Tollsatsten er pr. dags dato 200NOK, men Arbeiderpartiet vil få igjennom en økning til 1000NOK. Satsten 200NOK ble forøvrig satt på '70-tallet, og parti som er imot økning er bla. Høyre (?!)... forstå det dem som kan.

Jeg for min del håper den blir endret, det er jo det mest logiske se på 200NOK kontra konsumindeksen på '70-tallet kontra konsumindeksen pr. dags dato... Litt forskjell...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...