FredriKS Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) hey har hat sx1 en liten stund men har ikke noe spess morro på den lurer på hva som er bra\fett og ha på gråsteinen min??? ps:faen ta minneporten bare brekker : EDIT av moderator - Endret emnetittel til noe mer beskrivende. Og vær forsiktig med bruken av smiley... og banneord. Endret 21. mai 2004 av Afseth Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Hvis minneporten din brekker er du særdeles uforsiktig og hardhent med din mobil Jeg har hatt min SX1 siden september i fjor og har skiftet MMC svært ofte, men aldri hatt noen slike problemer. Endret 21. mai 2004 av molna Lenke til kommentar
FredriKS Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ER SUPER FORSIKTIG MED DEN .......ALDRI GÅTT I BAKKEN OG HAR IKKE KORT TIL DEN Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hvordan klarte du å knekke den da...? Lenke til kommentar
FredriKS Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 har ikke peiling med tok den ut av lommen så hang "døra"i et feste men har du noe tips på saker som gjør den litt mer gøy Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Heh... Det finnes mange muligheter med en symbian telefon da, bare fantasien som setter grenser Legg inn noen kule programmer, spill, musikk, ringetoner +++ Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 siden du ikke har MMC brikke til den så er det jo ganske begrenset med plass. hvis du fortsatt kan putte i en minnebrikke og bruke den så ville jeg kjøpt en 256brikke og hivd inn smartmovie, noen mp3`er, gameboy emulator osv. hvis ikke så er jo det ganske greit med MSN klient hvis du bruker MSN, eller Total IrRemote (bruke mobilen som fjernkontroll), mange muligheter altså. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 bare gå inn på http://www.my-symbian.com så finner du masse programer. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hvis minneporten din brekker er du særdeles uforsiktig og hardhent med din mobil Jeg har hatt min SX1 siden september i fjor og har skiftet MMC svært ofte, men aldri hatt noen slike problemer. Siden september i fjor?? Den hadde jo ikke kommet ut en gang da! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Om topicstarter har behandlet telefonen så fint som han/hun sier, bør det ikke være noe problem å få fikset den mmc-lokket på garantien. Kjøp deg et minnekort med mye plass, og legg inn masse programmer. Da vil du oppleve hva Symbian (her: SX1) har å by på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå