Gå til innhold

hva som er bra\fett og ha på sx1?

Anbefalte innlegg

hey har hat sx1 en liten stund men har ikke noe spess morro på den lurer på hva som er bra\fett og ha på gråsteinen min???

ps:faen ta minneporten bare brekker :nei::nei: : :mad::thumbdown::scared:

EDIT av moderator - Endret emnetittel til noe mer beskrivende. Og vær forsiktig med bruken av smiley... og banneord.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis minneporten din brekker er du særdeles uforsiktig og hardhent med din mobil :)

Jeg har hatt min SX1 siden september i fjor og har skiftet MMC svært ofte, men aldri hatt noen slike problemer.

Endret av molna
Lenke til kommentar

siden du ikke har MMC brikke til den så er det jo ganske begrenset med plass. hvis du fortsatt kan putte i en minnebrikke og bruke den så ville jeg kjøpt en 256brikke og hivd inn smartmovie, noen mp3`er, gameboy emulator osv. hvis ikke så er jo det ganske greit med MSN klient hvis du bruker MSN, eller Total IrRemote (bruke mobilen som fjernkontroll), mange muligheter altså.

Lenke til kommentar

Om topicstarter har behandlet telefonen så fint som han/hun sier, bør det ikke være noe problem å få fikset den mmc-lokket på garantien.

Kjøp deg et minnekort med mye plass, og legg inn masse programmer. Da vil du oppleve hva Symbian (her: SX1) har å by på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...