Tor Haakon Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg skulle installere ett Java spill nå nettopp. "Colin McRae Rally 04" hetter det. Når installasjonen nesten er ferdig får jeg en melding som sier: Program lukket ChildInstaller. Er det noen som vet hva dette betyr, og om det er noe galt med telefonen?? I så fall.... Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Noen som har vært borte i det samme?? Tips/råd om hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Dette er en seriøs bug i 6600 og eneste som hjelper er visst å formatere hele mobilen desverre. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Molna er siemenes mann så ikke la deg lure.. Men On topic. jeg har ikke opplevd lignende med mors 6600. Hvor finner jeg spillet så skal jeg legge det inn på den og sjekke hva som skjer der... Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Greit at du prøver å være morsom, men så særlig seriøst er det nok ingen som tar deg. Dette problemet gjelder bare enkelte firmware-versjoner. Hvordan man fikser det avhenger også av firmware. Når man får denne feilen vil ikke lenger 6600 være i stand til å installere noe som helst. Prøv først med en restart, hvis det hjelper er du av de få heldige. Hvis ikke, prøv å formater. Hvis det heller ikke hjelper, er kun et service center redningen. Slikt skal selvsagt fikses gratis. For formattering/resetting av 6600, se her: Forum Nokia Childinstaller Bug Fix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå