Solarstone Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 skal sette opp en web butikk for en bedrift men kan egentlig null om oScommerce og slike we-butikk løsninger.. så hvis noen kan hjelpe meg på vei had jo det vært fint. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Slikt er vel rimelig innvikla, og jeg tror ikke du har kommet på rett plass.? Nå vet ikke jeg hva Oscommerce er forno, da.. Serverside ? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Nå vet ikke jeg hva Oscommerce er forno, da.. Serverside ? Nei, det er nok en webshop drevet klientside. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 ingen som kan hjelpe? virker som om du må forklare bedre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Nå vet ikke jeg hva Oscommerce er forno, da.. Serverside ? Nei, det er nok en webshop drevet klientside. Oja. Men uansett, tror ikke Webdesign er rette plassen å få hjelp til slikt.. Enten kan du RTFM (Read the fine/f*cking manual), eller kanskje de har et supportforum..? Lenke til kommentar
akilles Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tror kanskje du kan få hjelp på OSCommerce offisielle supportforum. Her er mange tusen poster under temaet installasjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå