Hotvedt Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 sitter og leker med tanken på et nytt kabinett, og har laget et utkast som jeg synes ble bra! Tanken er at det skal være mange vifter(120mm) som jeg kjører på lavt turtall (less noice! ) Jeg skal ha plass til fremtidig vannavkjøling, det er derfor det er så stort som det er(vet at jeg ikke trenger så stor plass, men hvem sier vel nei til et nytt møbel?? ) hvem vet, sikkert barsk med tv borrd som lyser! PS: dette skal høyst sannsynlig brukes som filserver (6 disker) MEN skal fortsatt se bra ut! Bilder kommer straX, skal bare snakke med en dude som skal legge dem ut.. Noen som vil legge dem ut for meg eller?? [email protected] er mailen mihn i allefall Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SLB Endret 21. mai 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Påminner om mitt projekt (som dock inte bara skall vara en server). (Länk i signaturen nedan.) /Olle Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 (endret) Helt ærlig virker dette ikke som mye gjennomtenkt. Rett og slett unødvendig å legge ut denne meldinger for noe du har brukt 5 min å tenke ut. Endret 21. mai 2004 av Rasch Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) ok... for å ta litt tydeligere: Jeg trenger et nytt servertower, vil ha noe "eget", og det kunne blitt bra med nytt tv bord! Derfor trenger jeg ikke å høre at jeg bre har brukt 5 minutter på dette, da jeg faktisk har vært(synes jeg i allefall) flink nok til å lage utkast. EDIT: bilder kommer til kvelden Endret 23. mai 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Her er det mange 120mm-vifter. http://www.coolermaster.com/index.php?LT=e...%2BCM%20Stacker Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Helt ærlig virker dette ikke som mye gjennomtenkt. Rett og slett unødvendig å legge ut denne meldinger for noe du har brukt 5 min å tenke ut. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 når skulle vi få se bilder? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 sa at bilder kom til kvelden, og det gjorde det! bilder Som jeg har sagt før, har jeg brukt mer en 5 minutter på dette. takknemlig for alle svar! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 minner meg litt om en stor versjon av skuff-prosjektet.. syns det ser ok ut jeg, kunne sikkert vært bedre, men absolut ikke verst gleder meg til å se at du kommer igang Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 hehe jah... lingner joh litt på skuff prosjektet dah.. Men som dere sikkert skjønner, skal jeg lage dette i tre, og det skal være litt størelse over dette, da det skal være plass til en Sony 28 tommers tv oppå den... Hva er det beste materialet å bygge noe slikt i? vet at finer er bra (og dyrt), men lurte på om jeg kunne bruke noen tykke sponlpater o.l. (Det skal jo lakkes etterpå, så finishen kommer jeg ikke til å se) takker for svar! Lenke til kommentar
Zimyc Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hva ca er størelsen på det greine der da? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) tja... blir jo litt størelse på sakene jah.. var på maxbo i dag og kjøpte hjul! og til helgen, da bærer det til Digitalimpuls! men... må nok mekke litt på tegningene først jah.. (størelse osv) og har tenkt litt.. hadde vært max rått med Lian Li akvarium på høyre siden av kabinettet! noen som vet størelsen på det? akvariet hvis du lurte.. (H B L på selve glasset lissom) EDIT: prøvd å fikse det lsik at det blir mening ut av greine.. Endret 25. mai 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 kan jo bli bra dette her Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det går jo og bruke noe tykkere plater, vekten er jo sikkert ikke så viktig siden du skal bruke det som TV bord.. men tror kanskje du må ha noen som støtter det opp i midten da.. så det ikke knekker sammens.. (litt etter størelse) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå